Sofia Vergara prisiminė karjeros televizijoje pradžią: pasidalijo praeitame amžiuje filmuotais kadrais

Prieš išgarsėdama kaip aktorė seriale „Moderni šeima“, Sofia Vergara buvo ne ką mažiau sėkminga televizijos laidų vedėja – turėjo atskirą kelionių laidą ispanų kalba, kurios nostalgiją sukeliančiomis ištraukomis pasidalijo asmeninėje instagramo paskyroje.
Sofia Vergara
Sofia Vergara / „Instagram“ ir „Scanpix“ nuotr.

47-erių Sofia Vergara mielai prisiminė savo žurnalistės karjeros pradžią ir su milijonais sekėjų pasidalijo 1995-1998 metais gyvavusios kelionių laidos „Fuera De Serie“ kadrais, rašo „Daily Mail“.

Juose išraiškingų formų moteris žiūrovams pasakoja apie įspūdingiausius Salvadoro paplūdimius ir kitas egzotines vietoves.

Dėl šios kelionių laidos, rodytos per vieną populiariausių transliuotojų ispanų kalba, kurią Sofia Vergara vedė kartu su kolega Fernando Fiore, ji išgarsėjo visoje Lotynų Amerikoje.

Kaip rašo „Daily Mail“, prie to tikriausiai prisidėjo ir tai, jog dažnai apie paplūdimius žiūrovams pasakojusi Sofia Vergara tai darydavo vilkėdama jiems būdingą aprangą – maudymosi kostiumėlį.

Tačiau Sofios Vergaros karjera prasidėjo gerokai anksčiau nei pradėta transliuoti ši kelionių laida. 17-metę merginą iš pradžių pastebėjo fotografas – taip ji ėmė dirbti modeliu. Vėliau mergina tapo „Pepsi“ veidu Lotynų Amerikoje.

Kaip ir dauguma pasaulio gyventojų, Sofia Vergara šiuo metu laiką leidžia saviizoliacijoje. Kompaniją jai palaiko augintiniai ir sutuoktinis aktorius Joe Manganiello bei sūnus Manolo Gonzalezas Vergara iš ankstesnių santykių su Joe Gonzalezu.

15min primena, kad Sofia Vergara ir Joe Manganiello susitikinėti pradėjo 2014 metais ir jau po pusmečio susižadėjo.

„Kai žinai – žinai, o mes tai supratome labai greitai“, – „Haute Living“ apie greitas sužadėtuves sakė Joe Manganiello.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis