Šokiais išgarsėjusį ir didžėjauti pradėjusį Italijos milijonierių Gianlucą Vacchi paliko mylimoji

Italijos žiniasklaida praneša, kad didžėjauti pradėjusiam milijonieriui ir socialinių tinklų žvaigždei Gianlucai Vacchi (49 m.) toliau teks šokti vienam – jį paliko gyvenimo draugė Giorgia Gabriele (31 m.).
Gianluca Vacchi su drauge Giorgia Gabriele
Gianluca Vacchi su drauge Giorgia Gabriele / „Instagram“ nuotr.

Kaip praneša „Novella 2000“, praėjusią vasarą savo šokiais išgarsėjusi pora – jau nebe kartu. Pranešama, kad Giorgiai Gabriele pabodo būti žinomai vien tik kaip „Vacchi merginai“ ir ji nusprendė toliau savo gyvenimo keliu žengti viena. Juo labiau, kad sėkmingai dirba mados versle, o ir jos prekės ženklas „Wandering“ nestokoja populiarumo.

Patys Gianluca Vacchi ir Giorgia Gabriele skyrybų fakto nekomentuoja, tačiau iki šiol dažnai dalindavęsi bendromis nuotraukomis, jau mėnesį laiko to nebedaro.

„Instagram“ nuotr./Gianluca Vacchi su drauge Giorgia Gabriele
„Instagram“ nuotr./Gianluca Vacchi su drauge Giorgia Gabriele

TAIP PAT SKAITYKITE: „Instagram“ žvaigždė Gianluca Vacchi toliau stebina kūno lankstumu: pamatykite naują žilaplaukio šokį

O kai kurie pastebėjo, kad šalia Gianlucos galima išvysti naują jauną gražuolę – galbūt ji ir yra skyrybų priežastis? Tačiau tenka užbėgti kalboms už akių: toji mergina yra Ginevra Mavilla, 14-metė Gianlucos Vacchi podukra, kuri jam – lyg tikra dukra.

Štai Gianlucą Vacchi ir Giorgią Gabriele praėjusią vasarą išgarsinęs šokis, po jo charizmatiškasis italas išgarsėjo visame pasaulyje ir jį pradėjo kviestis populiariausi Europos naktiniai klubai kaip didžėjų ir vakarėlių vedėją:

Saturday afternoon fever???? @jogiorgiajo @ricky_martin #gvlifestyle #mordidita #rickymartin

A post shared by Gianluca Vacchi (@gianlucavacchi) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis