Akcija „Denim Day“ ragina pasaulį atkreipti dėmesį į opią problemą – klestintį smurtą prieš moteris. Pernai prie pasaulyje garsios iniciatyvos prisijungė ir mados namai „Guess“, kurie šįmet pirma Los Andžele, o po to ir Milane surengė aukcionus.
Jų metu kompanija pardavinėjo JAV garsenybių išpuoštus džinsus, o surinktus pinigus pažadėjo skirti įvairioms moterų teises ginančioms organizacijoms.
Prie „Denim Day“ akcijos prisidėjo ir su minėtais mados namais bendradarbiaujantis modelis Solveiga Mykolaitytė.
„Kompanija visuomet pasisakė už moterį kaip seksualią, savimi pasitikinčią asmenybę – tai atsispindi pažvelgus į kompanijos reklamines nuotraukas. Tačiau bet koks seksualus įvaizdis, seksualūs drabužiai negali tapti priežastimi smurtui ir prievartai. Tai niekada neturi priežasties. Tokia yra „Guess Denim Day“ mintis – moteris gali rengtis kaip nori, nes tai jos pasirinkimas“, – Žmonės.lt sakė S.Mykolaitytė.
Sudalyvavusi aukcione lietuvė ragina nuo akcijos nenusigręžti ir tautietes. „Lietuvoje smurtas prieš moteris taip pat yra labai skaudi problema. Visi žino, kad tai vyksta, bet visi bijo apie tai kalbėti. Tai yra tabu. Daugybė moterų bijo pasipasakoti, nes galvoja, kad tai – tik jų pačių problema. O taip tikrai nėra. Todėl tokių akcijų pagalba ir norime padėti moterims sustiprėti, atsigauti po patirtų išgyvenimų“, – Žmonės.lt sakė S.Mykolaitytė.
Oficialiai visame pasaulyje „Denim Day“ minima gegužės 29-ąją, tačiau prisidėti prie akcijos visi norintys raginami ištisus metus.
Padėti atkreipti visuomenės dėmesį S.Mikolaitytė ragina užtvindant internetą – kviečia moteris apsirengti džinsus, nusifotografuoti ir paskelbti savo nuotrauką socialiniuose tinkluose, prie jos prirašius „#DenimDay“.