„Spaisės“ grįš be V.Beckham

Praėjo vos daugiau kaip metai, kai žymiosios „Spice Girls“ nutraukė grupės sugrįžimo turą ir nuskubėjo vykdyti savo įsipareigojimų šeimoms. Tačiau viskas keičiasi: koncertiniai kostiumai net nespėjo apdulkėti, o žymiosios atlikėjos vėl pasiruošiusios juos apsivilkti, nes „spaisės“ grįžta. Tiesa, greičiausiai be vienos garsiausių – Victorios Beckham.
Grupė „Spice Girls“
Grupė „Spice Girls“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Spaisė Mel B, dar žinoma kaip Melanie Brown, padedama sutuoktinio Stepheno Belafonte, nutarė surengti didžiulį ir nepakartojamą „Spice Girls“ sugrįžimą – grupė taikosi šokti išties aukštai ir sugrįžimui ketina pasirinkti tradicinį pasaulio futbolo čempionato koncertą.

Tačiau ne viskas klostosi sklandžiai: viena grupės narė netrykšta noru vėl lipti į sceną. V.Beckham grupės draugėms aiškiai pasakė neturinti nei laiko, nei noro vėl atsiplėšti nuo šeimos ir linksmintis su senosiomis bičiulėmis.

Šios, beje, itin dėl to galvos nesuka ir, kaip pranešė Thesun.co.uk, Mel B, Mel C bei Geri Halliwell kitą savaitę ketina susitarti su Emma Bunton. Pastaroji kiek priešinasi likusių grupės narių planams, tačiau trijulė neabejoja ją įkalbėsianti.

„Kitąmet tokiu metu mažiausiai keturios iš penkių merginų grįš ant scenos ir parodys programą. Mel ir Geri yra šių planų varomoji jėga. Kitą savaitę jos nuodugniai apsvarstys grįžimo detales“, – sakė šaltinis.

Pasak jo, E.Bunton yra atsargi, tačiau susitikusios merginos pakeis jos nuomonę. „Kai Geri pirmąsyk išėjo iš grupės, ji neabejotinai buvo didžiausia grupės žvaigždė. Jei tąsyk „spaisės“ susitvarkė be jos, tai šįsyk lengvai išsisuks be Posh – Victorios“, – tikino šaltinis. Britų žurnalistai pabrėžė, kad moterų populiarumo rodikliai gerokai pasikeitė per daugiau kaip dešimtmetį. Per „Spice irls“ sugrįžimo turą 2007-aisiais dėmesio centre buvo V.Beckham.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis