Sunkiai atpažįstama Khloe Kardashian suglumino gerbėjus: per daug fotošopo ar plastinių operacijų?

Ar tai tikrai ta pati Khloe Kardashian? Šis klausimas bent kelias sekundes virpėjo moters gerbėjų galvose, kai šie naršydami instagrame išvydo vieną naujausių jos nuotraukų. 35-erių realybės šou „Keeping Up With The Kardashians“ žvaigždės komentarų skiltį užtvindė jos pasikeitusią išvaizdą – pakitusią plaukų spalvą, saulės nubučiuotą odą ir pastebimai lieknesnę figūrą – pastebėję sekėjai. Tačiau ne visi jie tiki, kad Khloe Kardashian taip pat atrodo realybėje.
Khloe Kardashian
Khloe Kardashian / Vida Press ir „Instagram“ nuotr.

Baltu korsetu pasipuošusią, lūpas gausiai blizgiu pasidažiusią ir plaukus į laisvai krentančias bangas suformavusią Khloe Kardashian sunku atpažinti. Tam pritarė ir dalis jos beveik 112 mln. sekėjų.

View this post on Instagram

location: under bitches skiiiinnnnn ????

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

Plačiai besišypsanti Khloe Kardashian, karantino dienas leidžianti drauge su dukra True bei jos skandalingai pagarsėjusiu, į ne vieną neištikimybės skandalą įsivėlusiu tėvu krepšininku Tristanu Thomsponu, pasak vieno internauto, „atrodo visai kaip kitas žmogus“.

Tam pritarė ir kiti, o tviteryje net paplito tai neva įrodantis fotografijų koliažas, paskleidęs gandus, jog Kardashianų klano atstovė pasinaudojusi karantinu pasidarė plastinę operaciją.

Tačiau norint atrodyti jaunesniems ar nuotraukose turėti gražesnius veido bruožus nebūtina gultis po skalpeliu. Užtenka išmokti naudotis tai pasiekti padedančiomis kompiuterinėmis programomis. Vienas Khloe Kardashian gerbėjas manė, kad moteris taip ir padarė: „Nežinau, ar Khloe Kardashian naudojosi chirurgu, ar programėle šiam naujam veidui, tačiau bet kuriuo atveju, aš to noriu.“

Vis dėlto dauguma komentarų po moters asmenukėmis buvo kaltinimai per stipriu fotošopo naudojimu ir „netikroviškos grožio sampratos“ skatinimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis