T.Hankso sūnus apkaltintas rasizmu: savo drabužių linijoje naudojo baltųjų nacionalistų šriftą

Ne vienerius metus su problemomis susiduriantis Tomo Hankso sūnus Chesteris Hanksas ir šįkart pakliuvo į kritikų akiratį. Pasirodo, vyras naujai prekės ženklo „White Boy Summer“ kolekcijai naudojo šriftą, kuris yra artimas baltiesiems nacionalistams, rašo „The Guardian“.
Tomas Hanksas ir Rita Wilson su sūnumi Chesteriu
Tomas Hanksas ir Rita Wilson su sūnumi Chesteriu / Vida Press ir AOP nuotr.

Chesteris Hanksas internete kritikuojamas dėl rasistinio šrifto naudojimo naujoje prekės ženklo kolekcijoje, kuri taip pat prieštaringai vertinama dėl savo pavadinimo – „White Boy Summer“.

Juodai baltas drabužių asortimentas, kuriame galima rasti džemperių, marškinėlių, šortų ir dar daug kitų drabužių, buvo iškritikuotas dėl netinkamai parinkto gotikinio stiliaus šrifto.

Internautai atkreipė dėmesį, kad šis šriftas dažniau naudojamas baltųjų nacionalistų. Beje, jie taip pat neatmeta fakto, kad tai galėtų būti ir „Fraktur“ šriftas, kuris buvo naudojamas nacistinėje Vokietijoje ir net A.Hitlerio knygos „Mein Kampf“ viršelyje.

AOP nuotr./Tomas Hanksas su sūnumi Chesteriu
AOP nuotr./Tomas Hanksas su sūnumi Chesteriu

„Hmm, deja, prekė atrodo agresyviai rasistinė“, – rašė vienas „Twitter“ platformos vartotojas.

Oficialioje Ch.Hankso „Instagram“ paskyroje kitas komentatorius taip pat išreiškė savo nuomonę: „Proud Boys“ nupirks šiuos.“ Minima grupuotė yra kraštutinių dešiniųjų JAV grupė.

Beje, rugsėjį mados linija „Fred Perry“ iš prekybos dėl panašių aplinkybių išėmė polo marškinėlius.

Vida Press nuotr./Chesteris Hanksas
Vida Press nuotr./Chesteris Hanksas

Antradienį Ch.Hanksas paskelbė, kad tuo pačiu šriftu taip pat paleidžia „Black Queen Summer“ prekių asortimentą. „Noriu pamatyti kelis baltuosius berniukus ir keletą juodų karalienių, dėvinčių vienas kito marškinėlius“, – sakė jis juos pristatančiame vaizdo įraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis