Chesteris Hanksas internete kritikuojamas dėl rasistinio šrifto naudojimo naujoje prekės ženklo kolekcijoje, kuri taip pat prieštaringai vertinama dėl savo pavadinimo – „White Boy Summer“.
Juodai baltas drabužių asortimentas, kuriame galima rasti džemperių, marškinėlių, šortų ir dar daug kitų drabužių, buvo iškritikuotas dėl netinkamai parinkto gotikinio stiliaus šrifto.
Internautai atkreipė dėmesį, kad šis šriftas dažniau naudojamas baltųjų nacionalistų. Beje, jie taip pat neatmeta fakto, kad tai galėtų būti ir „Fraktur“ šriftas, kuris buvo naudojamas nacistinėje Vokietijoje ir net A.Hitlerio knygos „Mein Kampf“ viršelyje.
„Hmm, deja, prekė atrodo agresyviai rasistinė“, – rašė vienas „Twitter“ platformos vartotojas.
Oficialioje Ch.Hankso „Instagram“ paskyroje kitas komentatorius taip pat išreiškė savo nuomonę: „Proud Boys“ nupirks šiuos.“ Minima grupuotė yra kraštutinių dešiniųjų JAV grupė.
Beje, rugsėjį mados linija „Fred Perry“ iš prekybos dėl panašių aplinkybių išėmė polo marškinėlius.
Antradienį Ch.Hanksas paskelbė, kad tuo pačiu šriftu taip pat paleidžia „Black Queen Summer“ prekių asortimentą. „Noriu pamatyti kelis baltuosius berniukus ir keletą juodų karalienių, dėvinčių vienas kito marškinėlius“, – sakė jis juos pristatančiame vaizdo įraše.