Filmuke aktoriai, vaidinantys karališkąją šeimą, šoka lydėdami jaunuosius prie altoriaus. Ši idėja pasiskolinta iš garsiojo Jill ir Kevino vestuvių šokio, kuomet per savo vestuves pora surengė neįtikėtiną pasirodymą bažnyčioje pagal Chriso Browno kūrinį „Forever“. Jų vestuvių vaizdelį „YouTube“ peržiūrėjo daugiau kaip 64 milijonai internautų.
Anksčiau kompanija „T-Mobile“ yra nustebinusi įdomiais reklaminiais sprendimais. Didelio pasisekimo ir žiniasklaidos dėmesio sulaukė „The Beatles“ hito „Hey Jude“ karaoke dainavimas Londono Trafalgaro skvere, kuomet prie netikėtos akcijos prisijungė tūkstančiai žmonių. Paskaičiuota, kad vienu metu „bitlų“ dainą traukė net 13,5 tūks. londoniečių ir miesto svečių.
Pasisekęs buvo ir „T-Mobile“ šokių „flashmob‘as“ Londono Liverpool Street stotyje su šūkiu „Gyvenimas yra tam, kad dalintumėmės“.