Tik keliems žinoma tikra princo Harry ir Meghan Markle istorija – biografijoje apie karališkąją porą

Vasaros pabaigoje ruošiamasi išleisti naują knygą apie Sasekso hercogus, prie kurios, kaip teigiama, prisidėjo ir patys princas Harry bei Meghan Markle, praneša Deadline.com. Žurnalistų Omido Scobie ir Carolyn Durand biografija apie porą, pavadinimu „Finding Freedom: Harry and Meghan and the Making Of A Modern Royal Family“ bus išleista tiek popieriniu, tiek skaitmeniniu formatu, o joje, pasak aprašymo internetinėje parduotuvėje „Amazon“, bus atskleista „keliems žinoma tikra Harry ir Meghan istorija“.
Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan
Princas Harry ir Sasekso hercogienė Meghan / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Pirmą kartą „Finding Freedom“ pažvelgs giliau nei į antraštes, kad būtų atskleistos nežinomos Harry ir Meghan bendro gyvenimo detalės, išsklaidydama daugybę gandų ir klaidingų nuomonių, kurios porą persekioja abiejose vandenyno pusėse“, – teigiama „Amazon“ pateiktame knygos aprašyme.

Omid Scobie ir Carolyn Durand – reporteriai, priklausantys žurnalistų, kuriems suteikta teisė aprašyti britų karališkąją šeimą ir jų vizitus, grupei, kuri matė, kaip iš tiesų gyvena jauna pora.

„Turėdami išskirtinę galimybę ir bendradarbiaudami su porai artimiausiais (žmonėmis), „Finding Freedom“ yra atviras, artimas ir nuginkluojantis portretas pasitikinčios, įtakingos ir apie ateitį mąstančios poros, nebijančios laužyti tradicijas, pasiryžusios naujam keliui atskirai nuo šlovės ir pasišventusios sukurti humanitarinį paveldą, iš esmės pakeisiantį pasaulį“, – tęsiama tinklalapyje.

Kaip teigiama, Sasekso hercogai prieš išvykdami iš Jungtinės Karalystės knygos autoriams davė išskirtinį interviu. Tuo metu karališkosios poros atstovai neigia kalbas, kad Harry ir Meghan bendravo su žurnalistais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis