2015-aisiais socialiniai tinklai dar kartą įrodė, kokią svarbią poziciją jie užima siekiant informuoti, apšviesti, pralinksminti ir sužavėti.
Portalas Vogue.com išskyrė aštuonias svarbiausias 2015-ųjų akimirkas, kurios ryškiai atsispindėjo socialiniuose tinkluose.
„Zulanderis“ per „Valentino“ šou
Kovo 10-ąją mados namai „Valentino“ pradėjo Paryžiaus mados savaitę su trenksmu – buvo pademonstruota ne tik 2015-ųjų rudens/žiemos kolekcija, bet ant podiumo pasirodė ir kultinės komedijos „Zulanderis“ („Zoolander“) žvaigždės Benas Stilleris bei Owenas Wilsonas. Šiuo visiškai netikėtu pasirodymu aktoriai pasauliui oficialiai pranešė, kad kuriamas „Zulanderio“ tęsinys, o jų „Valentino“ šturmas tapo bene labiausiai socialiniuose tinkluose aptarinėjamu mados įvykiu per visus metus.
Caitlyn Jenner
Birželio 1-ąją pasirodžius „Vanity Fair“ viršeliui pasaulis buvo supažindintas su Caitlyn Jenner – nauja lytį pakeitusio olimpinio čempiono Bruce'o Jennerio tapatybe. Šiemet neįtikėtinai daug buvo kalbama apie translyčius žmones, o Caitlyn Jenner šias kalbas tik dar labiau paaštrino ir suaktyvino – galima diskutuoti, gerai tai ar blogai. Vos tik Caitlyn Jenner prisistatė pasauliui, kaipmat susikūrė ir savo anketą socialiniame tinkle „Twitter“ – per pirmą valandą ji surinko net milijoną sekėjų ir pagerino anksčiau Barackui Obamai priklausiusį rekordą.
Ginčas dėl suknelės
Metų pradžioje kone visą pasaulį įtraukė diskusija dėl vienos suknelės spalvos: ar ji mėlynai juoda, ar aukso ir baltos spalvų? Šis klausimas iš pradžių buvo užduotas „Tumblr“, tačiau labai sparčiai išplito „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“. Draugai, artimieji ir net visiškai nepažįstami žmonės ginčijosi, kokias spalvas mato, o ši suknelė netikėtai tapo pasauliniu fenomenu.
#LoveWins
Po to, kai JAV prezidentas Barackas Obama birželio 26-ąją savo „Twitter“ paskyroje pranešė, kad visose JAV bus leidžiama tuoktis tos pačios lyties žmonėms, milijonai žmonių savo džiaugsmą dėl to išreiškė būtent socialiniuose tinkluose. „Twitter“ ir „Instagram“ tarsi virusas išplito grotažymės #LoveWins (liet. meilė laimi) ir #LoveIsLove (liet. meilė yra meilė), o milijonai žmonių sveikindami ir palaikydami homoseksualus savo profilių nuotraukas socialiniuose tinkluose nuspalvino vaivorykštės spalvomis.
„Super Bowl“
Ypač didelio dėmesio socialiniuose tinkluose sulaukė amerikietiškojo futbolo sezono finalas, žinomas tiesiog „Super Bowl“ (liet. „Super taurė“) vardu. Per šį sporto renginį „Twitter“ buvo parašyta net 28 mln. žinučių apie „Super Bowl“! Ne mažiau dėmesio už pačias varžybas sulaukė ir popdainininkės Katy Perry šou, surengtas per ilgąją pertrauką, jos šokėjai, apsirengę ryklių kostiumais, bei reperės Missy Elliott sugrįžimas.
Įspūdinga Taylor Swift bičiulių „gauja“
Keliaudama po pasaulį su savo koncertiniu turu „1989“, kuris prasidėjo gegužės 5-ąją, dainininkė Taylor Swift milijonus gerbėjų žavėjo ne vien savo pačios pasirodymais. Kiekviename atlikėjos koncerte žiūrovai sulaukdavo staigmenos – kviestinės žvaigždės pasirodymo. Kartu su Taylor Swift ant scenos lipo ne tik dainininkai Justinas Timberlake'as, Mickas Jaggeris, Stevenas Tyleris, Selena Gomez, Johnas Legendas, Ricky Martinas, Lorde, „Imagine Dragons“, Ellie Goulding, Pitbullis ar Avril Lavigne, bet net ir aktorė Julia Roberts, komikė Ellen DeGeneres bei krepšininkai Kobe Bryantas ir Dwyane'as Wade'as. Kiekvieną savo koncertą Taylor Swift aktyviai archyvavo „Instagram“, tad net ir koncerte neapsilankę jos gerbėjai galėjo pajusti jo nuotaiką ir išvysti gražiausias koncerto akimirkas.
#PrayForParis
Vieni tai palaiko, kiti – kritikuoja, tačiau socialiniai tinklai vaidina svarbų vaidmenį ir tada, kai įvyksta kas nors tragiško. Kruvinąjį lapkričio 13-osios penktadienį, kai Paryžiuje vienas po kito įvyko keli teroro išpuoliai, visas pasaulis susivienijo: feisbuke žmonės savo profilių nuotraukas nuspalvino Prancūzijos vėliavos spalvomis, o visuose socialiniuose tinkluose žaibiškai išplito grotažymės #PrayForParis (liet. melskimės už Paryžių) ir #JeSuisParis (liet. aš esu Paryžius).
„Žvaigždžių karai: Galia nubunda“
Oficialus naujosios „Žvaigždžių karų“ dalies anonsas „YouTube“ peržiūrėtas jau 70 mln. kartų ir nuo tada prasidėjusi psichozė socialiniuose tinkluose tik didėja. Galima nuspėti, kad „Žvaigždžių karai“ socialiniuose tinkluose netrukus bus aptarinėjami dar labiau, kai tik juosta pasirodys pasaulio kino teatruose.