Ši dalijimosi nuotraukomis platforma, ketvirtadienį pristatydama metų skaičius, nurodė, kad sumaniausiai ja naudojasi jaunos įžymybės moterys.
Selenos Gomez „Instagram“ turi daugiau kaip 103 mln. sekėjų – daugiau už visus kitus vartotojus, išskyrus pačią „Instagram“, kuri atrenka įdomius įrašus iš viso pasaulio.
24 metų dainininkė aplenkė kolegę Taylor Swift, kuri turi kiek mažiau nei 94 mln. sekėjų ir pagrindinė „Instagram“ žvaigždė buvo 2015 metais.
Selena Gomez didžiausia „Instagram“ šiais metais sugebėjo tapti net ir tris mėnesius visiškai nieko nepublikavusi savo paskyroje – rugpjūtį ji nusprendė padaryti pertrauką ne tik karjeroje, bet ir nuo socialinių tinklų ir kitas jos įrašas, pasirodęs instagrame, buvo tik lapkričio 25-ąją.
Po jų eina dar dvi dainininkės: Ariana Grande ir Beyonce, o paskui – realybės televizijos žvaigždė Kim Kardashian.
Daugiausiai sekėjų turintis vyras yra šeštoje vietoje atsidūrusi portugalų futbolo žvaigždė Cristiano Ronaldo.
Selena Gomez „Instagram“ dominavo jai sunkiais metais – dainininkė grūmėsi su vilkligės nulemta depresija, dėl kurios jai teko nutraukti gastroles.
Lapkritį ji pasirodė per Amerikos muzikos apdovanojimų (AMA) ceremoniją ir paragino gerbėjus būti ištikimus savo vidiniams jausmams. „Nenoriu „Instagram“ matyti jūsų kūnų“, – sakė ji.
Selena Gomez šiais metais taip pat buvo įsitraukusi į daug dėmesio sulaukusį emocingą ginčą „Instagram“ su buvusiu vaikinu Justinu Bieberiu, kuris galiausiai pasitraukė iš šios platformos.
Kanadiečių dainininkas neseniai Londone nuo scenos pasakė: „Pragaras yra „Instagram“.
Selena Gomez paskelbė aštuonias iš 10 garsenybių nuotraukų, kurios vartotojams patiko labiausiai, ir septynis iš 10 populiariausių filmuotų klipų.
Į socialinę žiniasklaidą nusitaikiusiems reklamos užsakovams neabejotinai patiks žinia, kad mėgstamiausia Selenos Gomez nuotrauka „Instagram“ yra „Coca-Cola“ reklama.