Reklaminį plakatą su apsinuoginusios „Toli nuo rojaus“ (Far From Heaven) žvaigždės, pridengtos „Bvlgari“ juoda rankine, atvaizdu ir liūtukais buvo ketinama įrengti prie Dožų rūmų Šv.Morkaus aikštėje.
Tačiau Venecijos meras Giorgio Orsoni pareiškė, kad reklama „pernelyg nepadori“.
Interviu Italijos žiniasklaidai meras pažymėjo, kad reklaminis skydas, kuriame „nuoga moteris guli ant sofos, netinka pagrindinei Šv. Morkaus aikštei“.
G.Orsoni griežtai kritikavo miesto tarybą, išdavusią leidimą tokiam reklamos plakatui. Tačiau vietos valdžia paaiškino, kad už jį gautos lėšos yra didelės pajamos Venecijai.
Žiniasklaidos duomenimis, „Bvlgari“ reklama atneštų į miesto iždą 46,5 tūkst. dolerių (125 tūkst. litų) per mėnesį. Todėl G.Orsoni leido vietoj skydo su liūtukais pakabinti Šv.Morkaus aikštėje „Bvlgari“ juvelyrinių dirbinių reklamą su J.Moore, kur aktorė jau apsirengusi.
Šių metų sausį buvo paskelbta, kad J.Moore tapo 2010 metų „Bvlgari“ juvelyrinių dirbinių ir aksesuarų pavasario ir vasaros kolekcijos veidu.
Nuotraukas reklamos kampanijai „Eccentric Charisma“ fotografavo Mertas Alasas ir Marcus Piggotas.
Bendrovė „Bvlgari“ buvo įkurta 1884 metais.