Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Victoria Beckham reklamuos apatinį trikotažą

Kompanija „Emporio Armani“ pasiūlė Victoriai Beckham 12 mln. dolerių honorarą už pozavimą moteriškų apatinių drabužių reklamai, praneša pramogų naujienų agentūra „BangShowbiz“.
Victoria Beckham
Victoria Beckham / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Buvusi „spaisė“ nusprendė pasekti savo vyro pėdomis, mat Davidas šių metų pradžioje irgi pozavo vyriškų apatinių reklamai.

Victoria kalbėjo: „Jaudinuosi, turėdama galimybę dirbti su Giorgio Armani. Labai gerbiu šį dizainerį“.

Reklamos kampanija bus skirta 2009-ųjų pavasario-rudens sezonui.

Giorgio Armani Victoriai negailėjo gerų žodžių: „Kas kitas, jeigu ne Victoria, galėtų pristatyti mūsų naują pasaulinę „Emporio Armani“ reklamos kampaniją? Victoria yra mados ikona, kurios įtaka ir pripažinimas mums labai svarbus plečiant savo moteriško apatinio trikotažo verslą.“

34-erių Victoria nuotraukoms pozavo Malibu mieste, Kalifornijoje, kur yra įsikūrusi visa žvaigždės šeima.

Fotosesijoje dalyvavo žymūs fotografai Mertas Alasas ir Marcusas Piggottas, kurie įamžino ir reklamoms apsinuoginusį Davidą.

Šių metų pradžioje numetęs drabužėlius prieš objektyvą Davidas sukėlė prieštaringą žmonių reakciją. Kai kurie kritikai tvirtino, jog nuotraukos yra pakoreguotos taip, kad futbolo žaidėjas atrodytų „labiau apdovanotas gamtos“. Pats „spaisės“ vyras išdavė, kad labai nervinosi prieš ryždamasis pozuoti apsinuoginęs.

„Labai nerimavau todėl, kad žinojau, jog nuotraukas pamatys mama. Kai nuotraukos buvo išspausdintos, mama man pirmoji paskambino ir paklausė, ką aš darau. Bandžiau jai paaiškinti, bet ji taip ir nesuprato“, – pasakojo Davidas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos