04 22

Virtualios įžymybės – nebe utopija: kas tai ir kokios šio reiškinio grėsmės

Kiekvienais metais pasaulyje karjerą pradeda tūkstančiai muzikantų ir kitų pramogų pasaulio atstovais tapti norinčių žmonių. Per pastaruosius 10 metų jau ir taip didžiulę rinką papildė kūriniai, prie kurių vienaip ar kitaip ranką prikišo dirbtinis intelektas.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas / Scanpix / Instagram nuotr.

Virtualūs influenceriai keičia turinio kūrimo, vartojimo ir pardavimo internete būdus. Jie yra tarp pažangiausių technologijų ir mūsų troškimo užmegzti ryšį. Tačiau kartu jie yra dar vienas produktas, kuriuo prekiauja rinkodaros specialistai, norintys gauti mūsų pinigų.

Atidžiai įsižiūrėję galime pastebėti riziką, kylančią dėl šio iki šiol ne iki galo aiškaus fenomeno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis