„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
04 22

Virtualios įžymybės – nebe utopija: kas tai ir kokios šio reiškinio grėsmės

Kiekvienais metais pasaulyje karjerą pradeda tūkstančiai muzikantų ir kitų pramogų pasaulio atstovais tapti norinčių žmonių. Per pastaruosius 10 metų jau ir taip didžiulę rinką papildė kūriniai, prie kurių vienaip ar kitaip ranką prikišo dirbtinis intelektas.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas / Scanpix / Instagram nuotr.

Virtualūs influenceriai keičia turinio kūrimo, vartojimo ir pardavimo internete būdus. Jie yra tarp pažangiausių technologijų ir mūsų troškimo užmegzti ryšį. Tačiau kartu jie yra dar vienas produktas, kuriuo prekiauja rinkodaros specialistai, norintys gauti mūsų pinigų.

Atidžiai įsižiūrėję galime pastebėti riziką, kylančią dėl šio iki šiol ne iki galo aiškaus fenomeno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų