Pranešime „Playboy Enterprises“ vadovas Benas Kohnas sakė, kad sprendimas nebespausdinti žurnalo, kuris nuo 2019 metų leidžiamas kas ketvirtį, jau kurį laiką buvo svarstomas kompanijos viduje, tačiau jį priimti paskatino koronaviruso pandemija.
„Koronavirusui sutrikdžius turinio gamybą ir tiekimo grandinę, buvome priversti pagreitinti kalbas kompanijos viduje: svarstėme, kaip pateikti mūsų spausdinamą produktą, kad jis atitiktų šiandienos vartotojų poreikius… ir kasdien, o ne kas tris mėnesius, prisidėtų prie kultūrinių pokalbių“, – atvirame laiške „Medium“ rašė Benas Kohnas.
Nuo šiol „Playboy“ bus prieinamas skaitmeniniu formatu, taip siekiant praplėsti jį skaitančiųjų ratą.
Tiesa, žurnalą spausdintu formatu lentynose dar išvysime, tačiau tai bus specialaus leidimo numeriai, sukurti bendradarbiaujant su labiausiai provokuojančiais kūrėjais, nesenstančios kolekcijos ir kita.
Prekės ženklą „Playboy“, kurį sudaro televizijos laidos, specialios prekės, klubai, įrašų kompanija ir renginiai, 1953 metais įkūrė Hugh Hefneris. Jis mirė 2017 metų rugsėjo mėnesį.