Visai kaip prieš 29 metus: Cindy Crawford atkūrė legendinę reklamą

Cindy Crawford (55) atkūrė vieną ikoniškiausių savo įvaizdžių, kurį atkartoti būtų nesunku ir jums, bet sutikite, jog geriau nei pačiam supermodeliui nepavyks niekam.
Cindy Crawford
Cindy Crawford / Vida Press nuotr.

Balti marškinėliai ant petnešėlių, džinsiniai šortai, masyvūs auskarai ir padidintos apimties plaukai. Tetrūksta vienos itin svarbios detalės, kad iškart suprastumėte, apie kokią populiariausią reklamą kalbame.

1992 m. per „Super Bowl“ rungtynes parodyta „Pepsi“ reklama dar labiau išgarsino ne tik gėrimą, bet ir modelį Cindy Crawford. Nuo tada šį vaizdinį atkartoti bandė ne vienas, bet už patį modelį geriau nepavyko niekam.

Tai ji įrodė vėl nusifotografuodama su skardine gazuoto gėrimo, kad padėtų surinkti aukas „American Family“ vaikų ligoninei Madisone, Viskonsino valstijoje, kur jos brolis buvo gydomas nuo leukemijos, rašė ji po fotografo Davido Yarrowo įamžintu kadru.

Ne daug kas, bet buvo tokių, kurie nustebo, jog Cindy Crawford atrodo lygiai taip pat, kaip prieš 29 metus.

„Cindy, tu nesensti. Kaip gražu, kad tai padarei dėl kilnaus tikslo!“ – rašė stilistė Samantha McMillen. Jai pritarė ir Reese Witherspoon: „Išties nuostabu! Ir dar dėl tokio gražaus tikslo!“

1992 m. „Pepsi“ reklama:

VIDEO: Advertising Pepsi with Cindy Crawford - 1992

Cindy Crawford augo su dviem seserimis Chris ir Danielle. Jos taip pat turėjo brolį Jeffrey, bet būdamas trejų berniukas mirė susirgęs leukemija.

Cindy Crawford „Pepsi“ reklamavo ir daugiau kartų. 2002 m. ir 2018 m. modelis nusifilmavo naujose legendine tapusios reklamos versijose.

2002 m. „Pepsi“ reklama:

VIDEO: Austin Majors and Cindy Crawford in Diet Pepsi commercial

2018 m. „Pepsi“ reklama:

VIDEO: Pepsi Super Bowl Commercial 2018 Cindy Crawford, Britney Spears

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis