„Vogue“ fotosesijos herojais tapusiems Zelenskiams – kritika: ar karo metu to reikia?

Prieš kelias dienas internetas ėmė ūžti nuo susižavėjimo Volydymyru Zelenskiu ir jo žmona Olena, tapusiais skaitmeninio „Vogue“ numerio herojais. Žurnale pasirodė atviras pirmosios poros interviu ir fotosesija, o jo viršelį papuošė įtaigus O.Zelenskos portretas. Vis tik tai sulaukė ne tik pozityvių reakcijų, bet ir kritikos bei abejonių, ar toks elgesys karo metu – tinkamas, rašo tmz.com.
Volodymyras Zelenskis ir Olena Zelenska
Volodymyras Zelenskis ir Olena Zelenska / „Scanpix“, socialinių tinklų nuotr. ir žurnalo „Vogue“ viršelis

Prieš kelias dienas pasirodęs skaitmeninio žurnalo „Vogue“ numeris „Drąsos portretas: Ukrainos pirmoji ponia Olena Zelenska“, tapo tikra interneto sensacija.

Kartu su vyru, Ukrainos prezidentu Volodymyru Zelenskiu moteris davė atvirą ir išsamų interviu apie savo santuoką, krentančios atsakomybės naštą ir išgyvenimus karo metu.

Pastarojo „Vogue“ numerio fotogalerijoje – pavienės Olenos nuotraukos ant marmurinių laiptų „griežtai saugomame“ prezidento rūmų komplekse Kijeve, kadras tarp Ukrainos kariškių Antonovo oro uoste, taip pat nuotraukos su V.Zelenskiu. Vienoje iš jų pora pozuoja prie medinio stalo, o kitame kadre Ukrainos prezidentas prie savęs glaudžia žmoną, stipriai ją apkabinęs.

Be abejo, šioje istorijoje nagrinėjama daug svarbių klausimų ir ukrainiečių tautos tragedija, o taip siekiama atkreipti dėmesį į šeštą mėnesį besitęsiantį Rusijos karą prieš Ukrainą. Daugybei žmonių Zelenskių pasakojimas ir legendinės fotografės Annie Leibovitz daryta fotosesija tapo drąsos, ryžto ir meilės simboliu bei stiprybės šaltiniu.

Vis tik dalis internautų nepareiškė didelio susižavėjimo. Priešingai – pažėrė kritikos, kad pozavimas mados žurnalo viršeliui vykstant karui peržengia ribą, yra bergždžias ir rodo tuštybę.

Nustebę komentatoriai diskutavo, kad remti Ukrainą galima ir kitais, naudingesniais, būdais. Kai kuriems užkliuvo ir tai, kad Volodymyrą ir Oleną Zelenskius fotografavo garsi įžymybių fotografė A.Leibovitz, o fotosesijoje prezidento žmona vilki dizainerių drabužius.

Socialiniuose tinkluose „Instagram“ ir „Twitter“ pasipylė komentarai, kad sprendimas pozuoti tokiam žurnalui gali supykdyti savo gyvybe rizikuojančius Ukrainos karius, civilius, tad tam dabar – ne laikas ir ne vieta.

„Jeigu būčiau ukrainiečių karys ir tai pamatyčiau, labai supykčiau“, – rašė vienas.

„Ar jūs juokaujate?“, – stebėjosi kita skaitytoja.

„Zelenskis ir „Vogue“ romantizuoja karą ir paverčia jį cirko spektakliu. Juokinga“, – sureagavo internautas.

Kaip rašo tmz.com, nepasitenkinimas dėl kai kurių Zelenskio sprendimų pastebėtas ir anksčiau. Dalis internautų kritikavo jo kalbą šių metų „Grammy“ apdovanojimuose ir kitus viešus pasisakymus – anot jų, šią krizę Zelenskis pavertė savo šou. Nepaisant to, daugybė žmonių tai vertina kaip dar vieną galimybę kalbėti apie Rusijos vykdomą karą.

Primename, kad interviu žurnalui „Vogue“ O.Zelenska atskleidė, jog pirmosios ponios pareigos tiek prieš karą, tiek nuo jo pradžios vasario mėnesį verčia justi didžiulį spaudimą, kurio ji, tiesa, niekada nenorėjo. Moteris neslėpė – ji netroško, kad jos vyras kandidatuotų į prezidentus, nes numanė, kad tokiu atveju jų gyvenimas stipriai keistųsi.

„Gerbiau jo pasirinkimą ir supratau, kad tai jam yra svarbus žingsnis. Kartu jaučiau, kad mano ir mano šeimos gyvenimas pasikeistų gana radikaliai. Pokyčiai būtų ilgalaikiai ir gana sudėtingi“, – dalijosi ji.

V.Zelenskiui laimėjus rinkimus, Olena taip pat atsidūrė dėmesio centre. Tai jai buvo gana sunku, nes jai labiau patiko būti „užkulisiuose“. Moteris suprato, kad prisiimti naujas pareigas teks ne tik jos vyrui, bet ir jai.

„Žinojau, kad manęs laukia daug darbo ir buvau teisi“, – sakė O.Zelenska ir papasakoja apie „atsakomybės naštą“ karo metu bei vyro meilę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis