„Žiedų valdovo“ žvaigždė Elijah Woodas prabilo apie Holivude klestinčią pedofiliją

„Žiedų valdovo“ žvaigždė Elijah Woodas (35 m.) naujame interviu britų laikraščiui „Sunday Times“ prakalbo apie seksualinį vaikų išnaudojimą Holivude.
Elijah Woodas
Elijah Woodas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nuo aštuonerių metų vaidinantis Elijah Woodas per ilgą savo karjerą Holivude suprato, kad šioje industrijoje „yra labai daug angių“.

Elijah Woodas situaciją Holivude palygino su prieš porą metų Jungtinę Karalystę sukrėtusiu pedofilijos skandalu, kuomet tik po britų televizijos žvaigždės Jimmy Savile'o mirties paaiškėjo, kad jis kelis dešimtmečius seksualiai išnaudojo šimtus nepilnamečių.

„Jūs visi užaugote su Savile'u – Jėzau, tai turėjo būti siaubinga, – sakė aktorius. – Akivaizdu, kad kažkas svarbaus vyko Holivude, viskas buvo gerai organizuota. Šioje industrijoje yra labai daug angių, žmonių, kuriems rūpi tik jų poreikiai.“

Elijah Woodas įsitikinęs, kad vaikai Holivude – silpnoji vieta, ir daug kas jais naudojasi. Už tai, kad pats netapo pedofilų auka, aktorius dėkoja savo motinai, kuriai „daug labiau rūpėjo užauginti mane geru žmogumi, negu palengvinti man karjerą“.​

„Aš niekada nesilankiau vakarėliuose, kur tokie dalykai vykdavo, – sakė aktorius. – Ši keista industrija suteikia tiek daug kelių į pagundą. Jeigu neturi stiprių pamatų, kurie paprastai atkeliauja iš šeimos, tada labai sunku su tuo susidoroti“.

„Sunday Times“ paklaustas, ar mano, kad Holivude tebeklesti pedofilija, aktorius atsakė, jog „tokie dalykai greičiausiai vis dar tebevyksta“.

„Jeigu esi naivus, labai mažai težinai apie pasaulį ir nori, kad tau pasisektų, žmonės su parazitiniais interesais į tave žiūrės kaip į savo grobį“, – apie aktorius vaikus sakė Elijah Woodas.

„Scanpix“/AP nuotr./Elijah Woodas
„Scanpix“/AP nuotr./Elijah Woodas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis