Žinia apie panašiu į BTS žvaigždę norėjusio tapti kanadiečio mirtį – melas: aiškėja, kaip ji išplito

Balandžio pabaigoje didieji užsienio žiniasklaidos portalai pranešė apie į grupės BTS žvaigždę Jiminą norėjusio tapti panašaus Kanados aktoriaus Saint Von Colucci mirtį po nesėkmingos plastinės operacijos. Visgi galiausiai paaiškėjo, kad ši žinia buvo apgaulė.
BTS žvaigždė Jiminas ir Saint Von Colucci
BTS žvaigždė Jiminas ir Saint Von Colucci / Scanpix ir socialinių tinklų nuotr.

Teigta, neva Kanados aktorius mirė po to, kai norėdamas atrodyti kaip grupės BTS žvaigždė Jiminas išleido 220 000 dolerių 12 operacijų.

Užsienio žiniasklaida skelbė, neva Saint Von Colucci mirė Pietų Korėjos ligoninėje po žandikaulio operacijos komplikacijų. Procedūros jam esą buvo atliekamos, kad vaikinas galėtų suvaidinti muzikantą JAV transliuojamame seriale.

Skelbta, esą žvaigždė buvo operuotas, kad būtų pašalinti implantai, kurie jam buvo įdėti į žandikaulį praėjusių metų lapkritį.

Pranešta, kad dėl implantų jam išsivystė infekcija, o dėl operacijos metu kilusių komplikacijų jį teko intubuoti. Po kelių valandų vaikinas esą mirė.

Saint Von Colucci neva darėsi tokias operacijas, kaip veido pakėlimas, nosies plastika, implantai, lūpų mažinimas ir kt.

Cituotas ir tariamas aktoriaus agentas, kuris esą teigė, kad klientas žinojo apie riziką, susijusią su žandikaulio implantacijos operacija, tačiau vis tiek ją atliko.

Vida Press nuotr./BTS
Vida Press nuotr./BTS

„Jis buvo labai nepasitikintis savo išvaizda, turėjo kvadratinę žandikaulio liniją ir smakrą, jam nepatiko jo forma, nes manė, kad ji per plati. Norėjo V formos, kurią turi daugelis azijiečių...“ – sakė tariamas agentas.

Vis dėlto galiausiai paaiškėjo, kad ši žinia buvo netikra ir tokie portalai kaip „The Independent“ ir „TMZ“ buvo priversti ją paneigti.

Dabar teigiama, kad toks žmogus kaip Saint Von Colucci gal net neegzistavo. Anot variety.com, melui paskleisti buvo pasitelktas dirbtinis intelektas.

Žinia apie tariamą mirtį iš pradžių buvo paskelbta „Daily Mail“ svetainėje balandžio 24 d., o vėliau, be jokio paneigimo, tyliai pašalinta. Tuo metu kiti portalai jau buvo spėję ją pacituoti.

Naujiena buvo parengta remiantis dviem pranešimais spaudai, kuriuos tiesiogiai žurnalistams išsiuntė kompanija „The Hype Company PR“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis