Žurnalas „Maxim“ paskelbė 100 seksualiausių planetos moterų, sąrašo viršūnėje karaliauja Miley Cyrus

Žurnalas vyrams „Maxim“ paskelbė kasmetinį 100 seksualiausių pasaulio moterų sąrašą, kuriame pirmąją vietą skaitytojai skyrė maištingajai dainininkei Miley Cyrus.
Seksualiausios pasaulio moterys: Miley Cyrus, Selena Gomez, Rihanna, Mila Kunis ir Jannifer Lawrence
Seksualiausios pasaulio moterys: Miley Cyrus, Selena Gomez, Rihanna, Mila Kunis ir Jannifer Lawrence / „Scanpix“ nuotr.

Seksualiausiųjų 100-ukas turėjo išlikti paslaptimi iki pasirodys naujasis „Maxim“ numeris, tačiau 20-metė Miley Cyrus taip džiaugėsi naujuoju titulu, jog anksčiau laiko pasigyrė apie tai socialiniame tinkle „Twitter“.

Praėjusiais metais šiuose rinkimuose pirmoje vietoje karaliavo modelis Bar Rafaeli, o šiemet ji net nepateko į 100-uką. Tuo tarpu M.Cyrus į pirmąją vietą pakilo iš 68-osios vietos.

Sąrašo 10-uke karaliauja anksčiau „Disney“ princesėmis buvusios aktorės ir dainininkės – antrąją vietą skaitytojai skyrė aktorei ir dainininkei Selenai Gomez, dešimtuke vietos rado ir buvusios „Mokyklos miuzklo“ (org. „High School Musical“) žvaigždės Vanessa Hudgens ir Ashley Tisdale. Pastaroji buvo praėjusio numerio viršelio mergina, nuotrauką galite pamatyti paspaudę čia.

Seksualiausių moterų dešimtukas:

  1. Miley Cyrus (20 m.)
  2. Selena Gomez (20 m.)
  3. Rihanna (25 m.)
  4. Mila Kunis (29 m.)
  5. Jennifer Lawrence (22 m.)
  6. Jennifer Love Hewitt (34 m.)
  7. Ashley Tisdale (27 m.)
  8. Kate Upton (20 m.)
  9. Vanessa Hudgens (24 m.)
  10. Elisha Cuthbert (30 m.)

Žurnalas „Maxim“ siūlo per 100 sekundžių pamatyti 100 seksualiausių pasaulio moterų:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis