Žurnalo leidėjai teigia, kad pokyčiams įkvėpė internetas – nuogumas spaudoje nebėra aktualus ir komerciškai perspektyvus.
Visgi „Playboy“ ir toliau bus publikuojamos erotiškos gražuolių nuotraukos, tačiau visiškai nuogų moterų žurnale nebeliks.
„Dabar jums pakanka kartą paspausti kompiuterio pele ir internete galite išvysti daug seksualių nuotraukų nemokamai“, – sako „Playboy“ vadovas Sctottas Flandersas.
Pokyčiams žurnalas pritarė praėjusį mėnesį žurnalo vadovų susirinkime, kuriame dalyvavo ir „Playboy“ įkūrėjas Hugh Hefneris.
Šiais laikais, kai internete apstu pornografinių nuotraukų, parduodama vis mažiau „Playboy“ kopijų. Šio žurnalo, kuris 1975 metais buvo platinamas 5,6 mln. egzempliorių tiražu, dabar išspausdinama tik apie 800 tūkst. egzempliorių, rašo „The New York Times“.