Žurnalas „Rolling Stone“ susilaukė kritikos dėl viršelio, nuo kurio žvelgia Bostono sprogdintojas

Muziką, politiką ir popkultūrą nušviečiantis žurnalas „Rolling Stone“ susilaukė kritikos. Rugpjūčio mėnesio viršelį redakcija „papuošė“ sprogdinimais Bostono maratono metu kaltinamo Džocharo Carnajevo atvaizdu.
„Rolling Stone“ žurnalo viršelis
„Rolling Stone“ žurnalo viršelis / „Rolling Stone“ žurnalo viršelis

Viršelyje panaudotas Dž.Carnajevo autoportretas, kuris buvo naudojamas jo ir brolio Tamerlano Carnajevo paieškos metu. Pastarasis buvo nukautas per akistatatą su policijos pareigūnais.

Ant viršelio, po sprogdintojo atvaizdu, taip pat išspausdintas užrašas: „Sprogdintojas: kaip populiarus ir perspektyvus studentas, išduotas šeimos įklimpo į islamo radikalų liūną ir tapo monstru“. Pasirodžius šiam žurnalo numeriui jis tapo populiariausia diskusijų tema „Twitter“ tinkle. Daugelis vartotojų teisė žurnalą, kad jie „šlovina terorizmą“ ir „nebejaučia ribos tarp šlovės ir nešlovingųjų“.

Kriminologas Jackas Levinas portalui Foxnews.com sakė, kad toks vaikino atvaizdavimas – viršelyje jis panašus į grupės „The Doors“ vokalistą Jimą Morrisoną – gali būti klaidingai suprastas. Ypač Dž.Carnajevo šalininkų.

„Pamatę šį viršelį sprogdintoją palaikantys žmonės gali pagalvoti, kad jei nori išgarsėti, turi ką nors nužudyti“, – sakė kriminologas.

Žurnalas tokį sprendimą priėmė, nes jų vedamasis straipsnis yra būtent apie Dž.Carnajevą. Žurnalistai kalbino jo vaikystės draugus, dėstytojus ir teisininkus, mėgindami įrodyti, kad jis buvo perspektyvus jaunuolis, pasirinkęs blogą kelią. Žurnalas kol kas viešai nepakomentavo tokio savo pasirinkimo.

Dž.Carnajevas yra kaltinamas dėl balandžio 15 dieną Bostono centre, netoli maratono finišo linijos, 12 sekundžių intervalu nugriaudėjusių dviejų sprogimų. Jų metu trys žmonės žuvo, per 260 buvo sužeista.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis