Žvilgsnis į Weso Andersono filmo kūrimą, meilės laišką spausdintai žurnalistikai

Amerikiečių kino režisieriaus Weso Andersono filmai akimirksniu atpažįstami dėl savo siurrealistinės estetikos, kaip ir dėl sugrįžtančių aktorių, įskaitant Jasoną Schwartzmaną, Billą Murray, Oweną Wilsoną, Tildą Swinton bei Anjelicą Huston. Jie kartu su naujais veidais Timothée Chalametu ir Saoirse Ronan pasirodys naujausiame W.Andersono filme „Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės“ (angl. „The French Dispatch of the Liberty, Kansas Evening Sun“), kuris seka išgalvoto amerikiečių leidinio Prancūzijoje žurnalistus.
Žvilgsnis į Weso Andersono filmą „Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės“
Žvilgsnis į Weso Andersono filmą „Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės“ / Searchlight Pictures | Laura Wilson nuotr.

Kalbant apie Weso Andersono už kadro dirbančią komandą, režisierius projektas po projekto dirba su tais pačiais asmenimis.

„Wesas suburia nuostabiausią ir mieliausią žmonių grupę, kurią kada nors galėtumėte tikėtis surinkti, kurdami šiuos filmus“, – sako produkcijos dizaineris Adamas Stockhausenas, dirbantis su Wesu Andersonu nuo 2007 m. pasirodžiusios nuotykių komedijos „Kelyje su „Dardžylingu“ (angl. „Darjeeling Lmited“).

Aktoriaus Oveno Wilsono mama, fotografė Laura Wilson, yra dar vienas reguliarus asmuo, fiksuojantis veiksmą filmavimo aikštelėje tarp scenų.

„Šios nuotraukos iš filmo „Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės“ filmavimo aikštelės buvo padarytos pietrytinėje Prancūzijos dalyje esančiame Angouleme miestelyje, ir kartu su W.Andersonu ir A.Stockhausenu leidžia pažvelgti giliau į filmo kūrimo procesą“, – sako fotografė Laura Wilson.

„Knygų, bloknotų ir kitų laikraščių žurnalistų kabinetams filmo scenografė Rena DeAngelo ieškojo blusų turguose visame Paryžiuje, taip pat Angouleme miestelio rūsiuose, spintose ir palėpėse“, – sako Adamas Stockhausenas.

Režisierius Wesas Andersonas kartu su produkcijos dizaineriu A.Stockhausenu ir jų komandomis keletą mėnesių aiškinosi, kaip turėtų atrodyti išgalvotas „Ennui-sur-Blasé“ miestelis, remdamiesi senomis Paryžiaus nuotraukomis ir vaikščiodami po mažus miestelius „Google“ gatvės vaizdo žemėlapyje.

„Detalė po detalės, Ennui-sur-Blasé atsiduria dėmesio centre“, – sako dizaineris A.Stockhausenas.

„Netgi paveikslėliai ant sienos nėra tik senos nuotraukos – jie visi yra reikšmingi vaizdai, kurie sustiprina istoriją“, – sako aktorius Ovenas Wilsonas apie fone matomus kabančius portretus, įskaitant Trumaną Capote bei Gore'ą Vidalį, kurių tikros darbo vietos įkvėpė filmavimo aikštelės išvaizdą.

„Taip jau yra su jo [W.Andersono] estetika: ji kviečia užeiti, bet yra labai tikslinga. Viskas suplanuota ir kruopščiai apgalvota“, – teigia O.Wilsonas.

Wesas Andersonas ir Owenas Wilsonas pirmą kartą susitiko Teksaso universiteto (JAV) kūrybinio rašymo pamokoje, o po to 1996 m. kartu dirbo prie pirmojo W.Andersono filmo „Petarda“ (angl. „Bottle Rocket“).

„Jie buvo tokie nepatyrę, kad prisimenu, kaip kažkas filmavimo aikštelėje pasakė: „Wesai, sakyk, veiksmas. Ir Wesas pasakė: „Oj. Veiksmas!“ – prisimena Oweno Wilsono mama Laura.

Naujausias Weso Andersono filmas „Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės“ – Lietuvos kinuose nuo lapkričio 12 d.

Filmo anonsas:

VIDEO: Prancūzijos kronikos iš Liberčio, Kanzaso vakaro saulės | Kinuose nuo lapkričio 12 d. | Anonsas [HD]

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis