Žymūs muzikantai aukoja naujus savo kūrinius Haičiui

Pasaulyje garsūs muzikantai prisidėjo prie gerumo misijos rinkdami aukas nukentėjusiesiems nuo žemės drebėjimo Haityje. Jie paleido į internetą naujausius ir negirdėtus savo kūrinius, už kurių parsisiuntimą gautos lėšos bus skirtos nelaimės sukrėstiems haitiečiams.
„Linkin Park“ vokalistas Chesteris Benningtonas
„Linkin Park“ vokalistas Chesteris Benningtonas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prie kampanijos, pavadintos „Download To Donate For Haiti“, prisidėjo grupė „Linkin Park“ ir jos įkurta nevyriausybinė labdaros organizacija „Music For Relief“, Alanis Morissette, „The All-American Rejects“, „Dave Matthews Band“, Enrique Iglesiasas, „Hoobastank“, Kenna, Lupe Fiasco/Kenna, buvęs grupės „Genesis“ vokalistas Peteris Gabrielas ir buvęs grupės „Guns N' Roses“ gitaristas Slash. Visi jie paaukojo niekada anksčiau negirdėtus savo kūrinius tam, kad pagelbėtų rinkdami pinigus nukentėjusiesiems Haityje.

„Mūsų širdys yra su Haičio žmonėmis, – žurnalistams sakė „Linkin Park“ vokalistas Chesteris Benningtonas. – Mes viliamės, kad ši iniciatyva palengvins ir padės išgyvenusiems Haityje, o kartu paragins mūsų gerbėjus, draugus ir šeimas taip pat aukoti.“

„Download To Donate For Haiti“ suteikia gerbėjams galimybę parsisiųsti išskirtinių negirdėtų dainų kolekciją ir taip paremti nukentėjusiuosius. Melomanai gali niekur negirdėtas dainas parsisiųsti čia iš svetainės MusicForRelief.org. Parsisiųsti dainas galima ir iš kiekvieno kampanijoje dalyvaujančio atlikėjo asmeninės svetainės.

„Mes raginame žmones padovanoti tai, ką jie gali, – sakė gitaro legenda Slash. – Nėra reikalavimo, kiek reikia aukoti. Haičio žmonėms labai reikia maisto, vandens, prieglobsčio ir medikamentų. Net menkiausia pagalba gali išgelbėti gyvybes.“

Visi per projektą surinkti pinigai bus skirti Haičio gelbėjimo misijoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis