Virš metų trise koncertuojančių atlikėjų teigimu, siekiant tobulumo permainos yra neišvengiamos. Senasis pavadinimas kėlė per daug klausimų ir diskusijų, taigi merginos nieko nelaukusios suskubo jį pakeisti: „Kad neklaidintume žmonių, teko atlikti šį ne itin lengvą darbą – rasti rožėms naują vardą. Taip ir gimė „Queens of Roses“ – rožės lydi mus nuo pat muzikinio kelio pradžios, o karalienė mums simbolizuoja protingą, išdidžią, kantrią ir savo vertę žinančią moterį“.
Pavadinimą papildo ir naujas minimalistinis logotipas – karalienės karūna simbolizuojanti trijų grupės narių darną ir vienybę, o taisyklingas šešiakampis – stilizuotas rožės žiedas. Merginos tikisi, kad naujas identitetas padės dar labiau išryškinti grupėje nusistovėjusias vertybes.
„Per ketverius bendro gyvavimo metus išmokome kartu produktyviai dirbti, ieškoti kompromisų, bendrauti tik su kūrybingais ir nesavanaudžiais žmonėmis. Be įtampos, be streso. O tuomet pradeda ir puikiai sektis. Galiausiai, teigiami ir nuoširdūs klausytojų atsiliepimai parodo, kad judame tinkama linkme. Tikimės, kad jie įvertins ir naują mūsų brandos etapą“.
Intensyvus kūrybinis darbas ir muzika yra geriausias raktas į sėkmę. Tuo įsitikinusios atlikėjos su džiaugsmu pristato naujausią dainą „Kad nebūtų gėda“, kurią kūrė dainininkė Augustė Vedrickaitė bei Andrius Bernatonis.
„Ar įmanoma išmokti paleist, kad neskaudėtų..? Mūsų gera bičiulė Augustė su šia daina atidavė mums ir dalį savęs, savo išgyvenimų. Beklausydamas dainos kiekvienas gali atrasti savo istoriją, kartais labai skaudžią, o kartais – vedančią į didžiausius atradimus. Sunkių sprendimų savo kelyje teko priimti ir mums, tačiau kiekvieno gyvenimas susidėlioja taip, kaip yra lemta“, – kalbėjo merginos.
„Queens of Roses“ narės džiaugiasi ir nauju savo komandos nariu, grafikos dizaineriu Linu Linkevičiumi, kuris su didele kantrybe kūrė naują grupės logotipą ir vizualinį identitetą.