Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 02 01

„Coldplay“ ir Beyonce klipas „Hymn for the Weekend“ sulaukė kritikos už nepagarbą Indijos kultūrai

Savaitgalį pristatytas grupės „Coldplay“ kartu su popscenos diva Beyonce sukurtas vaizdo klipas „Hymn for the Weekend“ sulaukė kritikos už tai, kad neva nederamai pasinaudojo Indijos kultūra.
Beyonce vaizdo klipe „Hymn for the Weekend“
Beyonce vaizdo klipe „Hymn for the Weekend“ / Stop kadras

Vaizdo klipe „Coldplay“ lyderis Chrisas Martinas rodomas keliaujantis po istorinius Indijos miestus su tuk-tuku.

Dalis vaizdo klipo yra paremta populiariausia indų švente Holi, kurią švenčia hinduizmo ir sikhizmo išpažintojai. Šventės metu indai apibarsto vienas kitą spalvotais dažais.

Tai, kad „Coldplay“ savo vaizdo klipui pasirinko šios šventės idėją, sulaukė indų bendruomenės pasipiktinimo.

Dar daugiau kritikos sulaukė tai, kad klipe juodaodė Beyonce vilki tradiciniais indų drabužiais, kuriems suteiktas seksualumo prieskonis, ir vaidina Bolivudo žvaigždę.

Tiesa, nors ir sulaukė kritikos, netrūksta ir tokių, kurie „Coldplay“ ir Beyonce gina: esą šiuo klipu jie rodo ne nepagarbą Indijos kultūrai, o, priešingai, juo nori pagerbti ją ir parodyti jos gražiąsias puses bei išskirtinumą.​ Taip pat Beyonce gerbėjai gina ją dėl tradicinių Indijos drabužių – esą kodėl ji negali jais rengtis, kai patys indai vilki vakarietiškais drabužiais?

Žmonės.lt primena, kad prieš keletą metų panašios reakcijos sulaukė ir kitas „Coldplay“ vaizdo klipas „Princess of China“, kuriame Rihanna buvo apsirengusi tautiniais Kinijos rūbais.

O kokia jūsų nuomonė apie „Coldplay“ ir Beyonce vaizdo klipą? Ribos buvo peržengtos ar, priešingai, sukurtas gražus Indijos kultūrą aukštinantis vaizdo klipas?

VIDEO: Coldplay - Hymn For The Weekend (Official video)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos