Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021.05.11

Kaip vertinate naują Lietuvos turizmo rinkodaros kampaniją „Break you screen routine in Lithuania“?

Man patiko - tikiu, kad privilios turistų
73% | balsų: 276
73% | balsų: 276
Kažin, ar bus pastebėta užsienyje
22% | balsų: 83
22% | balsų: 83
Neturiu nuomonės - man nei šilta, nei šalta
5% | balsų: 18
5% | balsų: 18
Rezultatai   |   viso balsavo : 380

Susiję straipsniai

Startuoja Lietuvos turizmo kampanija užsienio turistams: jos ambasadoriai – grupė „The Roop“

Įvertinkite: nauja kampanija, kaip Lietuva vilios turistus – „The Roop“ kvies išbandyti 3 dalykus

Turizmui palaipsniui stojantis ant kojų, Europoje ir visame pasaulyje prasideda konkurencinė kova dėl keliautojų. Šią vasarą bus galima keliauti lengviau, tad kiekviena šalis bandys turistus įtikinti, kad verta rinktis būtent ją. Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“, bendradarbiaudama su šalies atstovais didžiajame „Eurovizijos“ dainų konkurse – grupe „The Roop“ – kvies keliautojus atsiriboti nuo kompiuterio, telefono ekranų ir planuoti savo atostogas Lietuvoje. Skaitykite daugiau...

Ar dar turite litų?

2024.11.05
Balsavo: 98

Kaip vertinate spektaklį jūs?

2024.09.17
Balsavo: 62

Ar siunčiatės knygas nelegaliai?

2024.07.31
Balsavo: 665