Nė vienas iš dešimties populiariausių „Youtube“ žaidimų nebuvo išleistas 2019-aisiais. Dauguma jų yra bent dvejų metų senumo, o tokie žaidimai kaip „Minecraft“ ar „League of Legends“ šiemet šventė savo dešimtmečius.
„League of Legends“ per savo egzistavimo dešimtmetį sukūrė terpę, kurioje ne tik gali socializuotis, smagiai leisti laiką, bet ir siekti profesionalaus žaidėjo karjeros. Žaidėjus pastoviais atnaujinimais įtraukiantis žaidimas dabar yra viena populiariausių esporto disciplinų, kurios video siužetus „Youtube“ platformoje kasdien peržiūri milijonai naudotojų.
Tuo tarpu „Minecraft“ yra vienas labiausiai parduodamų žaidimų istorijoje, pritaikytas ir kompiuteriams, ir konsolėms, ir mobiliesiems įrenginiams. „Minecraft“ žaisti gali kone visų amžiaus grupių žmonės, o „Youtube“ tapo nuostabia platforma, kurioje „Minecraft“ žaidėjai dalinasi savo nuotykiais ir kūriniais. Nenuostabu, jog prie milžiniško „Minecraft“ populiarumo smarkiai prisidėjo ir „Youtube“.
Visi dešimt populiariausių „Youtube“ žaidimų gali būti žaidžiami internete ir beveik visi (išskyrus tris) yra nemokami.
10. „Mobile Legends: Bang Bang“
„Mobile Legends: Bang Bang“ yra MOBA žanro atstovas, kuriame žaidėjai kovoja penki prieš penkis. Šis žaidimas pritaikytas specialiai mobiliesiems įrenginiams, ir nors kituose žemynuose jis nėra itin populiarus, Azijoje jis sulaukė milžiniško susidomėjimo.
Daugiausiai fanų „Youtube“ platformoje stebi šio žaidimo turnyrų kovas ir ieško minčių naujoms strategijoms.
9. „Brawl Stars“
„Brawl Stars“ yra dar vienas „Clash of Clans“ kūrėjų žaidimas, sulaukęs (ir tebesulaukiantis) milžiniško populiarumo. „Youtube“ platformą žaidėjai dažniausiai pasitelkia didinti strategijų arsenalą ir ieškoti būdų „atrakinti“ naujų laimėjimų.
8. „PlayerUnknown's Battlegrounds“
„PlayerUnknown's Battlegrounds“ yra „Battle Royale“ tipo šaudyklė, kurioje į vieną salą surenkami 100 žaidėjų kovoja 15-20 minučių raunduose. „Youtube“ platformoje mėgėjai dažniausiai žiūri ryškiausius žaidimo momentus.
7. „League of Legends“
„League of Legends“ kasdien žaidžia milijonai žmonių, o pats žaidimas yra viena žymiausių esporto disciplinų. Kadangi „LoL“ žaidimai gali trukti daugiau nei valandą, jis, ypač tiesioginių transliacijų metu, surenka įspūdingus žiūrėto laiko skaičius.
6. „PUBG Mobile“
Skirtingai nei „Fortnite“, mobili „PlayerUnknown's Battlegrounds“ versija skiriasi nuo savo bendražygių, skirtų kompiuteriams ir konsolėms. Nepaisant to, didelę savo sekėjų armiją turi ir šis žaidimas.
5. „Roblox“
„Roblox“ yra kūrybinis žaidimas, kuriame veikėjai gali patys kurtis savo pramogas. „Youtube“ yra puiki platforma „Roblox“ žaidėjams pademonstruoti savo kūrinius ir suburti naujas žaidimo grupes.
4. „Garena Free Fire“
„Garena Free Fire“ yra mobiliesiems įrenginiams skirta „Battle Royale“ tipo šaudyklė, turinti labai daug panašumų su „PlayerUnknown's Battlegrounds“ žaidimu. Anot pranešimų, „Garena Free Fire“ turi daugiau nei 450 mln. vartotojų.
3. „Grand Theft Auto V“
Išleistas 2013 metais, „Grand Theft Auto V“ yra vienas geriausiai parduodamų žaidimų istorijoje. Necenzūruotas, dažnai žiaurus žaidimo scenarijus ir pastovūs atnaujinimai „Youtube“ platformoje sutraukia neišsemiamus šaltinius žiūrovų.
2. „Fortnite“
Nors „Youtube“ platformoje jis ir nebuvo pats žiūrimiausias, „Fortnite“ 2019-aisiais išsaugojo vietą populiariausio pasaulio žaidimo soste. Žiūrimiausių sąraše jis liko antras, tačiau vien „Dj Marshmello“ koncertas pačiame žaidime surinko daugiau nei 45 milijonus peržiūrų.
1. „Minecraft“
Iš viso pasaulyje yra parduota daugiau nei 100 milijonų „Minecraft“ kopijų, tad pats žaidimas turi vieną didžiausių žaidėjų bazių pasaulyje. Šiemet „Minecraft“ šventė dešimtąjį savo gimtadienį, kas paskatino tokias asmenybes kaip „PewDiePie“ dar kartą sugrįžti prie žaidimo.
„Youtube“, suteikęs galimybę „Minecraft“ žaidėjams dalintis savo nuotykiais ir kūriniais, smarkiai prisidėjo prie žaidimo populairumo.