Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Activision – Blizzard“ kraunasi milijonus iš mobiliųjų žaidimų

„Activision – Blizzard“ pasiekė įspūdingus finansinius rezultatus: pajamos iš mobiliųjų žaidimų praėjusį ketvirtį viršijo pajamas, surinktas iš asmeninių kompiuterių bei konsolių platformų žaidimų kartu sudėjus.
Žaidimo „PUBG“ versija mobiliesiems. „Contagious“ nuotrauka.
Žaidimo „PUBG“ versija mobiliesiems. „Contagious“ nuotrauka.

„Activision“ finansiniai ketvirčio rezultatai (skelbti tokius duomenis yra visiškai įprasta tokioms didelėms verslo organizacijos) atskleidė, kaip didieji žaidimai ir skirtingos platformos šiuo metu laikosi. Tai mums gali suteikti daugiau žinių, ko galime tikėtis tiek žaidimų rinkose, tiek ir esporto scenose.

Diablo Immortal - naujausias Activision hitas mobiliesiems.
Diablo Immortal - naujausias Activision hitas mobiliesiems.

Nors visi žinome, kad mobiliųjų žaidimų rinka vis auga, tačiau nauji rezultatai stebina. Tokie hitai kaip "Diablo Immortal", "Call of Duty Mobile" ir senas geras "Candy Crush Saga" pritraukė rekordines sumas. Kai "Activision" flagmanas, "Call of Duty" frančizė ir toliau milijonais netenka žaidėjų, mobilieji žaidimai ne tik atperka praradimus, bet, kaip ir minėta, uždirba daugiau, nei asmeninių kompiuterių ir konsolių platformų žaidimai. Neseniai atskleisti duomenys, rodo, kad mobiliosios platformos pajamos sudarė 51 procentą visų „Activision – Blizzard“ surinktų pinigų.

Tai ne tik mums, bet ir kompiuterinių žaidimų kūrėjams duoda aiškų signalą. Apsukresni rinkos žaidėjai jau dabar stipriai pertvarko savo žaidimų vystymo skyrius, skirdami didesnį dėmėsį mobiliųjų žaidimų kūrimui. Tokie projektai vystomi pakankamai greitai, yra pigūs, tad net visiškos nesėkmės atveju galima greita peršokti prie kito projekto, kai tuo tarpu asmeninių kompiuterių ir konsolių žaidimai yra itin sudėtingi, o klaidos kaina gali būti lemtinga verslui.

"ASUS" nuotr./„ROG Phone 6“, skirtas mobiliesiems žaidimams.
"ASUS" nuotr./„ROG Phone 6“, skirtas mobiliesiems žaidimams.

Negana to, tiek kompiuteriniai žaidimai, tiek konsolės yra pakankamai sunkiai prieinamos ne tik dėl komponentų trūkumo, bet ir dėl aukštos kainos. "Play Station V" kainuoja apie 1000 eurų, geras asmeninis kompiuteris apie 1500 eurų, o štai padorus telefonas gali atsieiti tik kelis šimtus - dėl to, ypač ekonomiškai silpnesnėse šalyse, žaidimas mobiliaisiais yra žaibiškai augantis. Nors kai kurie kritikai sako, jog atitinkamų šalių auditorijos yra nemokios, tačiau mikro mokėjimai vis viena yra puikus būdas uždirbti - viską atperka didžiulis vartotojų kiekis.

Panašu, kad ateityje mobiliųjų žaidimas bus skiriamas dar didesnis dėmesys, tačiau mano manymu, dėl to asmeninių kompiuterių ar konsolių žaidėjai nusiminti neturėtų. Papildomos pajamos iš kito šaltinio kuria daug atsparesnes įmones, kurios, turėdamas daugiau resursų, gali geriau rūpintis savo darbuotojais bei sukurti kokybiškesnius projektus. Tikėkimės, kad ilguoju laikotarpiu išlošime visi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?