Kas patį pastūmėjo visuomenės švietimo link?
Švietimas visuomet buvo įaugęs manyje. Mano pusė giminės yra mokytojai. Man ta patirtis patinka – švietimas visuomet buvo įdomus. Iš pradžių buvo sudėtinga suderinti turinio kurinio veiklą ir mokymus. Atrodė, kad pramoginio turinio kūrimas ir švietimas savo prigimtimi labai skiriasi. Tada pamačiau, kad ten, kur eina švietimas ir ką sukuria kompiuteriniai žaidimai – jie kažkodėl turėtų susijungti į vieną. Kompiuterinių žaidimų industrija sukūrė būtent tokias technologijas, kurių reikia inovuoti švietimo industrijai. Tuomet pamačiau, kad du savo hobius galima sujungti į vieną.
Esi inovatoriško „Trys Kubai“ projekto iniciatorius. Viena iš projekto veiklų – kurti Minecraft edukacinį turinį. Kodėl pasirinkote būtent Minecraft kaip platformą šviesti moksleivius?
Labai daug industrijų mato didelę naudą virtualiuose pasauliuose ir kompiuteriniuose žaidimuose – nuo komunikacijos iki mokymosi. Problema buvo ta, kad kurti žaidimus buvo brangu. Prieš kelis dešimtmečius norėdamas sukurti žaidimą, viską nuo pradžių turėdavai pasidaryti pats. Prieš dešimtmetį stipriai patobulėjo žaidimų varikliai. Tai lyg pasistatyti namą, bet tu jau turi visas paruoštas medžiagas. „Minecraft“, „Roblox“ platformos yra dar kitas žingsnis industrijoje. Šie žaidimai yra integruotos virtualių pasaulių platformos. Vietoj to, kad tu pasistatytum namą, tau iškart duodamas kambarys, kurį pats gali įsirengti. Dabar net vaikai gali sukurti turinį. Mes pasirinkome „Minecraft“ būtent todėl, kad nereikia kurti atskiro žaidimo, o būtent pačiame žaidime galima kurti atskirą produktą. Gaunasi kaip universali simuliacija. Vaikams reikia suteikti galimybę griauti, statyti ir taip eksperimentuoti su pasauliu. Vaikams patinka būti kūrybiškiems. „Minecraft“ yra viena geriausių technologijų, platformų tai įgalinti.
Pilną interviu žiūrėkite čia: