Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Baltic Playground“ turnyras – galimybė lietuviams žengti į profesionalią „LoL“ sceną

Pirmąjį lapkričio savaitgalį prasidės atviros „Baltic Playground“ turnyro atrankos varžybos. Turnyrą organizuoja agentūra GAM3RS_X.
„Baltic Playground“ turnyras
„Baltic Playground“ turnyras / "GAM3ERS_X" nuotr.

Dvi geriausios „Baltic Playground“ turnyro komandos pateks į antrąjį „Ultraliga“ divizioną. „Ultraliga“ – aukščiausio lygio Lenkijos „League of Legends“ lyga. Nuo pirmojo oficialaus nacionalinės lygos sezono 2019 m., ji yra „EU Masters“ grandinės dalis.

Po įspūdingų LAN finalų „Meet at Rift“ Lodzėje laikas tęsti 2022 m. sezoną „Baltic Playground“ turnyre. Lapkričio pradžioje prasidės atviros atrankos varžybos į šį turnyrą, kurio dalyviai kovos dėl patekimo į kitą etapą ir galiausiai patekimo į antrąjį Ultralygos divizioną.

Ultraliga
Ultraliga

Kelias į antrąjį „Ultraliga“ divizioną buvo padalintas į du etapus – reguliarųjį ir pagrindinį. Pirmajame jau laukia „Żółwie Błotne“ ir „Klub R“ komandos, iškovoję savo kelialapį pirmajame „Baltic Playground“ sezone. Prie jų prisijungs dvi komandos, atrinktos per atvirą atranką. Dvi geriausios reguliariojo etapo komandos pateks į pagrindinį etapą ir susikaus su „Ultraliga“ antrojo diviziono atkrintančiaisiais „Thunderflash“ ir „Meavedron“. Nugalėtojų laukia paaukštinimas arba grįžimas į antrąjį „Ultraliga“ divizioną.

Turnyro tvarkaraštis atrodo taip:

● Lapkričio 6 d. – pirmosios atviros atrankos varžybos

● Lapkričio 13 d. – antrosios atvirosios atrankos varžybos

● Lapkričio 18 – 20 d. – Reguliarusis „Ultraliga“ atrankų etapas

● Gruodžio 2 – 4 d. – Pagrindinis „Ultraliga“ atrankų etapas

Abu „Ultraliga“ atrankų etapo turnyrai bus žaidžiami dvigubos eliminacijos bei „best-of-5“ formatu. „Żółwie Błotne“ ir „Klub R“ komandos pradės žaisti nuo antrojo nugalėtojų laiptų etapo.

„Alior Bank“ tapo pagrindiniu turnyro partneriu kartu su „Mastercard“, kuri vėl palaiko esportą ir žaidėjus. Prie partnerių sąrašo prisijungia ir „Displate“. Šis prekės ženklas buvo pirmojo „Meet at Rift“ renginio Lodzėje, kurio metu buvo žaidžiami „Baltic Playground LAN“ finalai, partneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?