Šis naujasis „Blizzard“ projektas primena tokius populiarius žaidimus kaip „Clash Royale“, „Arclight Rumble“. Jame bus galima rinkti personažus iš „Warcraft“ franšizės ir kovoti su jais įvairiuose lygiuose. Tai bus trečiasis „Blizzard“ žaidimas mobiliesiems ir netrukus jis taps pasiekiamas beta versijoje. Skirtingai nei „Diablo Immortal“, nėra planų „Arclight Rumble“ išleisti ant kompiuterio.
„Arclight Rumble“ distiliuoja „Warcraft“ realaus laiko strategijos (angl. RTS) formatą į ką nors, ką galima valdyti vos vienu pirštu. Mūšiai vyksta vertikaliame žemėlapyje, kur jūs, rinkdami auksą, siunčiate vienetus į juostas (angl. lanes), kad automatiškai kovotumėte su priešais. Šiame žaidime nėra mikrovaldymo elemento.
„Arclight Rumble“ yra vieno žaidėjo kampanija, kurios metu žaidėjai uždirba vienetus arba „minis“, iš kurių sudaro specialių sugebėjimų kariuomenės. Pavyzdžiiui, „zombiai vienetai“ (angl. undead minis), gali maitintis mūšio lauke išmėtytais palaikais, vorai gali spjaudytis nuodais, o plėšikai (angl. rouges) gali apsvaiginti priešus. Šiame žaidime taip pat bus galima išvysti požemių ir reidų (angl. dungeons and raids), primenančių kelių etapų kovos formatą „Hearthstone“ žaidime.
Tiesa, galima naudoti realius pinigus, norint pagerinti savo kariuomenę, įsigijus daugiau „minis“ arba įvairius pastiprinimus. Vis dėlto daugelis žmonių, kurie testavo šį žaidimą, sako, kad nesijautė, esą yra būtinybės investuoti savo pinigus, norint laimėti šiame žaidime. Yra pakankamai lengva ir greita įvykdyti misijas ir „nemokamai“ užsidirbti „minis“ bei padidinti savo armiją.
Žaidimų entuziastų bendruomenė šį projektą pasitinka pozityviai. Didžioji dalis supranta, kad tai yra „Blizzard“ bandymas įsitvirtinti mobiliųjų žaidimų rinkoje ir kad šis žaidimas nėra skirtas kompiuterių entuziastams. Šiam naujam projektui nebuvo iškelti dideli lūkesčiai, tad panašu, kad „Arclight Rumble“ atlieka savo funkciją ir turėtų būti linksmas žaidimas, skirtas mobiliesiems telefonams bei nukreiptas į „Warcraft“ franšizės gerbėjus.