Bostono „Celtics“ žvaigždė Gordonas Haywardas skėlė riebią repliką „League of Legends“ žaidėjams

Gordonas Haywardas niekada neslėpė savo meilės žaidimams. Kol NBA lyga suspenduota dėl koronaviruso proveržio, Bostono „Celtics“ komandos lengvasis krašto puolėjas savo laiką leidžia žaisdamas „League of Legends“ ir gyvai transliuodamas savo žaidimus „Twitch“ platformoje. Paskutinės transliacijos metu jis palygino NBA žaidėjus ir „League of Legends“ žaidėjus, su kuriais susiduria savo žaidimuose.
HyperX nuotr. / Gordon Hayward
HyperX nuotr. / Gordon Hayward

„League of Legends“ gerbėjai ir krepšinio sirgaliai gavo atsakymą į keistą klausimą. Kur yra toksiškesnė aplinka – NBA ar „League of Legends“?

Bostono „Celtics“ komandoje žaidžiantis lengvasis krašto puolėjas Gordonas Haywardas įsitikinęs, kad „League of Legends“ žaidėjai yra „100 tūkst. procentu“ toksiškesni už NBA žaidėjus. Vakar dieną savo „Twitch“ kanale jis gyvai transliavo ir žaidė „League of Legends“. Gyvos transliacijos metu profesionalus krepšininkas taip pat parodė, kaip atrodytų NBA lyga, jeigu visi taip elgtųsi ir negatyviai reaguotų, kaip kad daro „League of Legends“ žaidėjai norėdami laimėti.

„Aš neįsivaizduoju buvimo komandoje NBA lygoje, kurioje žaidėjai taip pat negatyviai reaguotų kaip „League of Legends“ žaidime, – sakė Haywardas. – Jeigu pramestum tritaškį ir visi pradėtų tave užgaulioti sakydami „geriausias snaiperis Amerikoje“.

„League of Legends“ žaidėjai taip pat turi tendenciją lyginti savo komandos narius su atitinkamos rolės žaidėjais priešų komandoje dažniausiai sakydami, kad tarp vienos ir kitos rolės žaidėjų įgūdžių skirtumas per didelis. Haywardas ir jo partneris juokavo, kad NBA lygoje sakytų „lengvojo krašto puolėjo skirtumas“ ar „vidurio puolėjo skirtumas“ norėdami įžeisti prasčiau žaidžiančius komandos narius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis