CS2 žaidėjų perėjimai: naujas komandas turi „sh1ro“ ir „NertZ“

Dar rugsėjį startavus naujam CS2 profesionalios šio žaidimo esporto komandos nuolat kaitalioja savo sudėtis, ieškodamos aukso viduriuko.
„sh1ro“
„sh1ro“ / ESL nuotr.

Visai neseniai amerikiečių organizacija „Cloud9“ paskelbė, jog jų startinį penketą gan netikėtai palieka Dmitry „Sh1ro“ Sokolovas. Be AWP snaiperio likę „Cloud9“ pasikvietė kapitoną Kirillą „BoombI4“ Mykhailovą ir toliau rungiasi su nestandartine sudėtimi.

Pats „sh1ro“ sulaukė labai daug dėmesio – apie jo galimą išpirkimą domėjosi tokie kolektyvai kaip „Virtus.pro“, „Falcons“, „1WIN“, „fnatic“ bei „PARI“ o ruso išpirka turėjo siekti net 1 milijoną JAV dolerių. Galiausiai vieno geidžiamiausių CS2 žaidėjų parašą sumedžiojo „Team Spirit“ esporto organizaciją.

Sklando gandai, jog „sh1ro“ buvo išpirktas net už 1,7 milijono dolerių, kas būtų brangiausiu "Counter-Strike“ žaidėjo perėjimu istorijoje. „Spirit“ ekipoje Sokolovas keičia Artemą „ArtFr0st“ Kharitonovą. „Sh1ro“ naujoje savo komandoje jėgas suvienys su vienu perspektyviausių pastarojo meto žaidėju, 16-ečiu Danilu „⁠donk⁠“ Kryshkovetsu.

Tuo tarpu „ENCE“ esporto organizacijoje įvyko labai didžiulis sukrėtimas – komandą per trumpą laiką paliko treneris ir 4 startinio penketo žaidėjai. Jeigu kapitonas „Snappi“ ir „SunPayus“ bei „maden“ prisijungė prie naujai suburtos „Falcons“ komandos, tai Guy „⁠NertZ⁠“ Iluzas perėjo į tarptautinį kolektyvą buriančius „Heroic“. Kartu su juo į šią ekipą atvyko ir jo treneris iš „ENCE“ Eetu „sAw“ Saha.

Tiesa, ši ekipa dar neturi pilnos sudėties – iš danų penketo liko vos René „⁠TeSeS⁠“ Madsenas ir Rasmusas „⁠sjuush⁠“ Beckas. Interneto portalai skleidžia gandus apie buvusio Justino „jL“ Lekavičiaus komandos draugo Damjano „kyxsan“ Stoilkovskio perėjimą iš „Apeks“ į „Heroic“, tačiau nieko oficialaus kol kas neskelbiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis