Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dvejopos „Valve“ nuotaikos: „Dota 2“ nuosmukis ir CS:GO rekordas

Tik keliems žaidimams pavyksta išlaikyti milžinišką žaidėjų skaičių, kokį per pastaruosius aštuonerius metus turėjo MOBA žanro atstovas „Dota 2“. Tačiau nuo to laiko, kai 2016-aisiais vienu metu žaidimą žaidė daugiau nei 1,2 milijono žmonių, „Dota 2“ darosi vis sunkiau išlaikyti šią statistiką.
„Dota 2“
„Dota 2“ / „Twitter“ nuotr.

2019-ieji „Dota 2“ buvo tikrai geri. Pasaulio čempionate – „The International“ – vėl buvo pamuštas prizinio fondo (daugiau nei 34 mln. dolerių) rekordas, o kovą po trejų metų pertraukos didžiausias vienu metu prisijungusių žaidėjų skaičius vėl perkopė 1 mln. ribą.

Visgi 2020-uosius žaidimo kūrėjai „Valve“ turėtų pasitikti niūriokos nuotaikos, nes per pastarąsias 30 dienų vidutinis žaidėjų skaičius krito iki 383 tūkstančių, o daugiausiai vienu metu prisijungusių žmonių – iki 627 tūkst. Tai blogiausia žaidimo statistika nuo 2013 metų.

Pastaruosius trejus metus „Valve“ sekėsi pritraukti naujus ir išsaugoti senus žaidėjus nuolatiniais atnaujinimais ir naujų veikėjų pristatymais. Nuo 2017-ųjų iki dabar vidutinis žaidėjų skaičius siekė 480 tūkst., tačiau nors tai ir yra didelis skaičius, pastovūs žaidėjų svyravimai turėtų neraminti.

Visai kitokios „Valve“ nuotaikos turėtų vyrauti „Counter Strike: Global Offensive“ stovykloje. Anot „SteamCharts“, žaidimas išgyvena savotišką atgimimą, o per pastarąsias 30 dienų didžiausias vidutinis žaidėjų skaičius pasiekė rekordinį 471 tūkst.

Prie to prisidėti galėjo kelios priežastys: naujausias atnaujinimas „Shattered Web“, šventinio laikotarpio atostogos ir, žinoma, 2018-ųjų gale įtvirtintas nemokamo žaidimo modelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos