Žaidimų leidėjas „EA Games“ su vystytoju „Respawn“ pateikė daug naujienų apie nutrauktus projektus. Panašu, kad kompanijose vyksta esminiai pokyčiai, o internete sklando gandai, kad visa to priežastis – prasti „Apex Legends Mobile“ finansiniai rezultatai. Keista tai, kad apie „Apex Legends Mobile“ palaikymą ir „Battlefield“ mobile vystymą buvo pranešta viešai, o „single player“ tipo „Titanfall“ projektui beveik neskirta dėmesio.
Pirmasis „Titanfall“ žaidimas pasirodė dar 2014 metais. Tai buvo „multiplayer – only“ šaudyklė. Jos netikėtas populiarumas atvedė prie antrosios dalies išleidimo 2016 metais, kur jau turėjome ir „single player“ kampaniją, kuri, nors ir ne itin ilga, padėjo sukurti visą istorijos ir atskiros visatos naratyvą, kurio tiesioginė tąsa yra „battle – royale“ projektas „Apex Legends“.
Pranešime sakoma, kad naujasis „Titanfall“ žaidimas turėjo dar labiau sujungti visus „Apex“ visatos žaidimus į vieną dimensiją. „Single player“ kampanijoje protagonistas turėjo sutikti ir atskirus čempionus iš „Apex Legends“, sužinoti daugiau apie jų istorijas, siužetus.
Pats žaidimo stilius turėjo išlaikyti parkūro elementus, kurie ir sukūrė puikią ir tuo metu nedaug kur sutinkamą judėjimo mechaniką. Kovos stilius turėjo būti panašus į „Doom Eternal“ ir fokusuotis į agresyvų, greitą žaidimą ir esminių resursų planavimą realiu laiku. Labai gaila, kad to jau neišvysime.
Natūralu, kad tokie „EA Games“ ir „Respawn“ veiksmai kelia daugybę klausimų dėl „Apex Legends“ kaip esporto ateities. Šiuo metu ši disciplina neturi tokios daugybės sekėjų, kaip „League of Legends“ ar „CS:GO“. Ir iš esmės yra žemesnės lygos esporto žaidimas. Kita vertus, šiuo metu vykstantis „Apex Legends Global Series (ALGS)“ siūlo milijono dolerių prizinį fondą, o „ALGS 2023 Split 1 Playoffs“ vyks Londone. Bet kuriuo atveju, šiuo metu „Apex Legends“ ateitis atrodo labai neaiški, o „Titanfall“ fanai gali būti ramūs – jokio naujo žaidimo iš šios frančizės gali nesulaukti ne tik kad artimiausiu metu, bet ir išvis niekada.