Būtent šia sfera užsiima „Corporate Esports Association“, kuri organizuoja turnyrus įmonėms. Dalyviai registruojasi ne tik smagiam laiko praleidimui, bet ir norint tobulėti. Anksčiau minėti komandiniai žaidimai reikalauja labai daug strateginio mąstymo ir komandos komunikacijos, tad šių žaidimų pagalba tą galima labai puikiai lavinti.
Dėl pandemijos iššūkių CEA sulaukė didžiulio dalyvių skaičiaus iš net 150 skirtingų įmonių, tarp kurių yra ir „Walmart“, „IBM“, „Amazon“ ir „General Motors“. „IBM“ šiuo metu turi net 500 narių savo esporto bendruomenėje, kurie tiek dalyvauja turnyruose, tiek žaidžia dėl smagumo. Michael Flores, „IBM“ techninis vadovas, pabrėžia esporto naudą komandinio darbo gerinime: „Kai „League of Legends“ mačas nesiseka taip gerai, norisi galvoti, ką tavo komandos draugai daro blogai. Visgi per laiką kolegos pradeda galvoti apie tai, kaip sustiprinti kitus ir išnaudoti savo komandos stiprybes.“
Būtent dėl tų pačių priežasčių 15min Esports namai praėjusį mėnesį organizavo CS:GO turnyrą įmonėms „Elite Build“. Turnyre susirinkęs būrys įmonių komandų kovėsi dėl „Topo Centro“, „OMEN“ ir „CULT“ įsteigtų prizų, o finalininkai susitiko gyvame finale, kuriame triumfavo „Hostinger“ komanda vedama Arno.
Norint esportą tikrai išnaudoti kaip įrankį tobulėjimui, būtina refleksija. Komanda turi aptarti, ką suprato naujo apie problemų sprendimą tarpusavyje, bendradarbiavimą ir savo silpnąsias vietas. Taip kolegos sugebės pasiimti maksimumą iš dalyvavimo esporto renginyje ir parsineš puikias emocijas.