„Fortnite“, pasitrauk: „Call of Duty: Warzone“ „Twitch“ platformoje muša rekordus

Naujasis „Battle Royale“ žanro žaidimas „Call of Duty: Warzone“ visą „Modern Warfare“ pastūmėjo į neregėtas aukštumas ir visiškai užgožė „Fortnite“.
„Call of Duty: Warzone“
„Call of Duty: Warzone“

Tokius duomenis pateikia „Twitch“ platformos statistiką sekanti „SullyGnome“ svetainė.

Nuo „Warzone“ pasirodymo kovo 10-ąją, „Call of Duty: Modern Warfare“ per tris dienas tapo žiūrimiausiu žaidimu „Twitch“ platformoje. Per šį laikotarpį žaidimas surinko daugiau nei 15 milijonų peržiūrų. Per tą patį trijų dienų periodą „League of Legends“ surinko 10 mln. peržiūrų, o „Fortnite“ pagal šią statistiką nepatenka net tarp populiariausiųjų penketuko.

„Modern Warfare“ „Fortnite“ aplenkė ir pagal transliuotas valandas. Vėlgi per tą patį trijų dienų laikotarpį žaidėjai „CoD“ transliavo daugiau nei 450 tūkst. valandų. Tuo tarpu „Fortnite“ bendruomenė savąjį žaidimą transliavo kiek mažiau nei 300 tūkst. valandų.

„Call of Duty“ kūrėjai „Infinity Ward“ taip pat teigia, kad „Warzone“ yra dar tik pradinėje savo stadijoje ir žaidimui ateityje turi didelių planų. Vienas iš jų – padidinti žaidėjų skaičių vienoje komandoje nuo dabartinių trijų iki keturių ar penkių. Kartu su šia naujove padidėtų ir žaidėjų skaičius žemėlapyje – jų būtų 200.

Manoma, kad „Warzone“ gali būti susietas ir su ateities „Call of Duty“ žaidimais, kaip dabar yra su „Modern Warfare“. Jame uždirbami dalykai – ginklų dizainai, veikėjai, pakabukai ir kiti prizai – persikelia į „Warzone“ ir atvirkščiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų