„Fortnite“ „ranked“ režimo rangų struktūra bus įprasta kitiems žaidimams. Žaidėjai galės kopti nuo bronzinio iki deimantinio lygio ir tuomet bandys patekti į aukščiausius rangus – „Elite“, „Champion“ ir „Unreal“.
Pats režimas bus įprastas kitiems „battle royale“ žanro žaidimų žinovams. „Fortnite“ po penkerių metų nusprendė įnešti šį svarbų pokytį. Techniškai „Fortnite“ turėjo konkurencingą režimą „Arenoje“, kuurioje buvo tam tikros taisyklės, skirtos konkurencingam ir turnyrams pritaikytui žaidimui. Vis dėlto, žaidimo kūrėjai „Epic“ nusprendė panaikinti „Arena“ šio sezono pabaigoje ir jį pakeis „Ranked“ sistema.
„Ranked“ bus galima žaisti visais „Battle Royale“ žanro būdais – solo, duetu ar su komanda. „Zero Build“ žanre „Ranked“ režimą bus galima žaisti tik duetais. Bus skirtingi „Battle Royale“ ir „Zero Build“ žanro rangai.
Štai taip atrodys naujoji rangų sistema:
- „Bronze“ (1, 2, 3)
- „Silver“ (1, 2, 3)
- „Gold“ (1, 2, 3)
- „Platinum“ (1, 2, 3)
- „Diamond“ (1, 2, 3)
- „Elite“
- „Champion“
- „Unreal“ (Rangas gaunamas priklausomai nuo geriausių žaidėjų lentelės)
Įdomu tai, kad pasiekus „Unreal“ rangą, jį išlaikysi viso sezono metu. „Epic“ savo tinklalapyje viešins visus stipriausius žaidėjus pagal rangą. Tiesa, jį bus galima nuslėpti žaidime.
Štai svarbiausi faktoriai, į kuriuos reiktų atsižvelgti šioje naujoje rangų sistemoje: 1) Užimtos vietos varžybose ir oponentų eliminavimo kiekio 2) Komandos reitinguojamos pagal aukščiausią reitingą turintį žaidėją 3) Komandos vienodai gauna ir praranda reitinguotus taškus kaip vienetas
Konkurencingo žaidimo režimo įvedimas turės didelę įtaką ne tik išaugusiam žaidimo populiarumui, bet ir potencialiai esporto scenos plėtrai. Dabar bus lengviau atskirti geriausius žaidėjus. „Fornite“ taps konkurencingesniu žaidimu, o kur tvyro konkurencija, ten tūno ir (e)sportas.