„G2 Esports“ tęsia sėkmės paieškas – įsigijo du naujus žaidėjus

Viena žymiausių pasaulio esporto organizacijų „G2“ atnaujina savo CS:GO ekipos sudėtį. Dar visai neseniai šios komandos žaidėjams Audricui „JACKZ“ Jugui ir Aleksiui „Aleksib“ Virolainenui buvo liepta ieškotis naujų ekipų, mat komandos rezultatai nebuvo panašūs į tuos, kokių tikėjosi „G2“ vadovybė
Justinas „jks“ Savage ir Rasmusas „HooXi“ Nielsenas
Justinas „jks“ Savage ir Rasmusas „HooXi“ Nielsenas / "G2" nuotr.

Šįkart prie tarptautinės ekipos prisijungia Justinas „jks“ Savage iš Australijos ir Rasmusas „HooXi“ Nielsenas iš Danijos. Apie šių žaidėjų atvykimą į Vokietijoje įsikūrusią organizaciją buvo skelbiama dar praėjusį mėnesį, tačiau oficialūs perėjimai įvyko tik dabar.

„Jks“ į „G2“ atvyksta po 9 mėnesių praleistų ant amerikiečių ekipos „Complexity“ suolo. Visgi per šį laikotarpį australas laiko veltui nešvaistė – Justiną į savo gretas per „Intel Extreme Masters Katowice“ pasikvietė „FaZe“ ekipa, mat skirtingose turnyro stadijose dėl COVID19 protokolo žaisti negalėjo „ropz“ bei „rain“. Šis pavadavimas virto „palenės istorija“, mat „FaZe“ net nesitreniravę prieš tai su „jks“ sugebėjo laimėti čempionatą.

G2
G2

Tuo tarpu „HooXi“ yra visai kitoks „G2“ ėjimas. Danas užims prieš tai minėto „Aleksib“ poziciją komandoje ir atliks kapitono pareigas. „Copenhagen Flames“ prieš tai žaidęs „HooXi“ sugebėjo savo ekipą atvesti į „PGL Major Antwerp“ ketvirtfinalį.

„G2“ nauja sudėtimi startuos rugpjūčio 20-ąją „BLAST Premier Fall Groups“ maču prieš „Liquid“. Na, o sudėtis atrodo sekančiai:

Nemanja "⁠huNter-⁠" Kovač

Nikola "⁠NiKo⁠" Kovač

Ilya "⁠m0NESY⁠" Osipov

Justin "⁠jks⁠" Savage

Rasmus "⁠HooXi⁠" Nielsen

Rémy "⁠XTQZZZ⁠" Quoniam (treneris)

Kenny "⁠kennyS⁠" Schrub (atsarginis)

Aleksi "⁠Aleksib⁠" Virolainen (atsarginis)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis