Šis sandoris yra pirmas kartas, kai gėrimų kompanija sukūrė skonį bendradarbiaudama su žaidimų kompanija. Taip pat pačiame „League of Legends“ žaidime bus galima atrasti naujų jaustukų (angl. emojis), menančių šią partnerystę. „Coca-Cola“ taip pat dalins realius „Nexus“ kristalus visame pasaulyje, įskaitant Los Andželą, Šanchajų ir Meksiką.
Skonis, pavadintas „+XP“, yra naujausias iš jų „kūrinių“ serijos, kurią bendrovė pristatė šiais metais. Konglomeratas jau dirbo su ispanų dainininke ir dainų autore Rosalía, elektroninės muzikos atlikėju Marshmello ir neseniai pristatė „Coca-Cola Starlight“, kuris yra „įkvėptas kosmoso“.
„League of Legends“ „Ultimate“ skonis žada „patirties taškų skonį“ (kad ir ką tai bereikštų), o aukso spalvos plastikinėje etiketėje yra „Coca-Cola“ logotipas, apvyniotas aplink tradicinį plastikinį gėrimo buteliuką. Tiesa, šis gėrimas bus prieinamas tik JAV arba Kanadoje.
Šis bendradarbiavimas yra antras kartas, kai „Coca-Cola“ bendradarbiauja su „Riot“. Anksčiau jie tapo „League of Legends: Wild Rift“ esporto scenos partneriais, sukūrę „unikalią gerbėjų patirtį“ mobiliojo žaidimo esporto sričiai. Ji taip pat rėmė „The Esports Awards“ apdovanojimus ir sujungė jėgas su britų esporto organizacija „Guild Esports“.