Įspūdingi skaičiai: „Call of Duty“ žaidimas mobiliesiems užnugaryje paliko ir „Fortnite“, ir PUBG

Naujasis „Call of Duty“ žaidimas mobiliesiems į rinką žengė su trenksmu – jau per pirmą mėnesį jis atsidūrė 148 milijonuose įrenginių ir kūrėjams atnešė 54 mln. JAV dolerių pajamų.
„Call of Duty“ žaidimas mobiliesiems
„Call of Duty“ žaidimas mobiliesiems / „Twitter“ nuotr.

Tai žymiai daugiau už „Fortnite“, kurį į mobiliuosius įrenginius ir planšetes įsidiegė 35 mln. žmonių, bei PUBG, kuris pirmąjį mėnesį surinko dukart mažiau atsisiuntimų.

Vidutiniškai kasdien „Call of Duty“ atsiduria beveik penkiuose milijonuose naujų įrenginių. Daugiausiai – 24 milijonus – atsisiuntimų šis žaidimas susirinko spalio 1 dieną.

Pagal atsisiuntimų skaičių „Call of Duty“ iš antrosios vietos išstūmė taip pat neseniai pasirodžiusį „Mario Cart“ žaidimą. Visgi pirmoje rekordų knygos vietoje esančio „Pokemon Go“ aplenkti nepavyko.

Tikimasi, kad po tokių žaidimo pasiekimų „Activision-Blizzard“ pagalvos apie žaidimų mobiliesiems plėtrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų