Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip „Twitch“ žudo savo platformą?

„Twitch“ sukėlė milžinišką nepasitenkinimą savo kūrėjams po jų platformos naudojimo taisyklių atnaujinimo.
„Twitch“
„Twitch“

„Twitch“ transliuotojai prieštarauja naujoms platformos „prekinių ženklų turinio gairėms“, kurios nustatys griežtus apribojimus, kaip reklama gali būti rodoma jų kanaluose. Iš pradžių „Twitch“ sumažino dalį pinigų, kuriuos vartotojas gauna iš reklamų kanale (nuo 70% iki 50%), o dabar siekiama sumažinti galimybių kūrėjams pasipelnyti iš prekinių ženklų rėmimo.

Naujose gairėse yra pateiktas išsamus aprašymas, kuriame nurodyta, koks yra tinkamas prekės ženklo pateikimas ir kada bei kaip turi būti atskleistos reklamos ir rėmimas. Visgi dabar atsirado draudžiamų remiamo turinio formatų pateikimų, kurie yra visiškai įprasti kitose platformose.

Iš esmės dabar „Twitch“ transliacijose remėjų logotipai galės maksimaliai užimti tik 3% viso ekrano, nebus galima rodyti reklamų vaizdo ar garso įrašų bei reklaminių juostų.

„Twitch“ nuotr./Twitch nauji ribojimai
„Twitch“ nuotr./Twitch nauji ribojimai

Nuo liepos 1 d. bus leidžiama tik kalbėti apie remiamą turinį, žaisti remiamus žaidimus, dalintis reklamų nuorodomis pokalbių lange ar padėti reklamuojamą prekę fone.

„Twitch“ nuotr./Twitch nauji ribojimai
„Twitch“ nuotr./Twitch nauji ribojimai

Ši nauja politika sukels daug problemų didžiajai daliai „Twitch“ transliuotojų. Daugelis transliuotojų teikia pirmenybę remiamo turinio rūšims, kurias „Twitch“ dabar uždraudė. Kai kuriems didžiausiems transliuotojams šie prekės ženklo pasiūlymai yra pagrindinis jų pajamų šaltinis. Šis pokytis paveiks ne tik individualius, bet ir esporto transliuotojus. Tiek vieni, tiek kiti turės priimti sprendimą arba susitaikyti su naujais pokyčiais, derėtis dėl naujų sutarčių su savo remėjais ir prarasti daug pinigų, arba persikelti į kitą platformą.

Šis „Twitch“ sprendimas sukėlė milžinišką nepasitenkinimo bangą tiek iš turnyrų organizatorių, tiek iš individualių kūrėjų, tiek iš paskirų įmonių vadovų. „Twitter“ platformoje savo pyktį reiškė tokie kūrėjai kaip Jericho, Anne Munition, Nihachu, Zentreya, ShyLily ir kt.

Reaguodami į šitus įvykius, „Twitch“ socialiniame tinkle „Twitter“ pripažino, kad „neperteikė savo naujos politikos tinkama kalba ir perrašys gaires, kad jos būtų aiškesnės“. Tačiau neatrodo, kad tai numalšino susierzinimą, nes dauguma atsakymų tiksliai nurodo, kad problema yra ne aiškumas, o turinys: gairės yra visiškai aiškios ir blogos.

„Twitch“ savininkai turės priimti sprendimą iki liepos 1 d., ar jie laikysis savo pirminių nuostatų ir rizikuos prarasti šimtus populiariausių kūrėjų iš savo platformos, taip patiriant milžiniškus nuostolius, ar jie vis dėlto išklausys supykusiųjų reakcijas ir atšauks šiuos pokyčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų