Kovo mėnesį Kinijos vyriausybė paskelbė apie planus išplėsti internetinių žaidimų apribojimus nepilnamečiams, įtraukiant tiesiogines transliacijas ir socialinę žiniasklaidą. Kinų nacionalinė radijo ir televizijos vadovybė uždraudė tiesiogines neleistinų vaizdo žaidimų transliacijas.
Kinijos rinkoje kompiuteriniai žaidimai gali legaliai egzistuoti tik tuo atveju, jei juos oficialiai patvirtina jų Vyriausybė. Sprendimą uždrausti „nepatvirtintų“ žaidimų transliacijas paskatino faktas, kad jos susilaukdavo ypač daug dėmesio pagrindinėse transliacijų (angl. streaming) platformose kaip Huya, DouYu ir Bilibili. Pavyzdžiui, „Elden Ring“ buvo hitas Kinijos žaidimų transliacijų platformose ir per pirmąją savaitę pasiekė 17,1 mln. nuolatinių žiūrovų.
Ši žinia turi įtakos ir esportui – kinai taip pat nusprendė uždrausti transliuoti bet kokius turnyrus, kurie nevyks Kinijoje. Kartu su apribojimais žaidimų turiniui, kurį galima transliuoti kiniškose platformose, jų Vyriausybė taip pat ragina transliuotojus vengti „nepageidaujamo“ elgesio ir bendrauti su žiūrovais „civilizuotoje ir sveikoje“ internetinėje aplinkoje.
Tokie sprendimai ilgajame laikotarpyje turės neigiamą įtaką kinų esporto rinkai. Esporto apyvartos didžiąja dalį sudaro tiesioginės investicijos iš įvairių prekinių ženklų. Tarptautiniai prekių ženklai ilgainiui turės mažiau paskatų investuoti į kinų organizacijas, kadangi jų izoliacija atima didelę dalį auditorijos, kuri susirenka žiūrėdama ne Kinijoje vykstančius turnyrus. Mažesnės investicijos lems mažesnį žaidėjų suinteresuotumą ir susitraukusią kinų esporto rinką.