STARFIELD
„Bethesda Game Studios“ pagaliau pristato kažką naujo. Žinoma, aš daug labiau laukiu „Elder Scrolls VI“, kuris dar tik kažkur tolimame horizonte, tad teks pasitenkinti tuo, ką turime. Iš esmės iš anonsų ir pačių kūrėjų kalbų galima gan drąsiai daryti išvadą, kad „Starfield“ iš esmės yra „Skyrim“ kosmose. O man, kaip dideliam šio žaidimo mylėtojui, nieko daugiau ir nereikia – lūkesčiai „Starfield“ yra tikrai aukšti, bet žinome, kad „Bethesda“ gali juos išpildyti.
FINAL FANTASY 16
Niekad nebuvau didelis „Final Fantasy“ serijos mėgėjas, tačiau šis žaidimas suintrigavo: viduramžių pasaulis, kuriame veikėjai kovoja vieni su kitais valdydami pabaisas magijos pagalba. Taigi, galime pagrįstai sakyti, kad ši dalis skirta visiems „fantasy“ žanro mėgėjams. Be to, panašu, kad „Final Fantasy 16“ kūrėjai šį kartą orientavosi į veiksmo kupinas kovas, kas mane vėlgi nuteikia optimistiškai.
DIABLO 4
Tai neabejotinai vienas laukiamiausių ateinančių metų žaidimų ne tik man, bet ir visai „RPG“ žanro mėgėjų bendruomenei. „Blizzard“ apie ketvirtąjį „Diablo“ kalba daug ir panašu, kad žaidimo bazė išlieka ta pati – jau klasikinėmis virtusios klasės, požemių tyrinėjamas, nauja istorija ir žygiai. Vizualiai žaidimo kadrai atrodo nuostabiai. Reikia tik tikėtis, kad su „Diablo 4“ monetizacija „Blizzard“ stabdys arklius ir neturėsime tokio į komerciją orientuoto žaidimo kaip „Diablo: Immortal“.
STREET FIGHTER VI
Ryu sugrįžta į kovos arenas! „Capcom“ teigia, kad žaidimas bus dar geresnis nei jo pirmtakai ir tiesiog pakeis visą kovinių žaidimų žanrą. Žinoma, taip skambiai kalbama prieš kiekvieną „Mortal Kombat“, „Tekken“ ar „Street Fighter“ serijos žaidimo išleidimą. Aš pats žiūriu į tai skeptiškai, nes žanras tikrai brandus, jo taisyklės ir forma labai aiškios – vertėtų neskubėti taisyti to, kas nėra sugedę ir puikiai veikia. Be to, su naująja „Street Fighter“ galime tikėtis ir naujų turnyrų ar lygų, kurios džiugins tiek profesionalius atletus, tiek ir žiūrovus.
BALDUR'S GATE III
Dar viena klasikinės "RPG" frančizės dalis. Savo laiku antroji "Baldur's Gate" dalis pritraukė daugybę žaidėjų ir sukūrė fanų armiją, kuri trečiosios dalies laukia jau nuo 2000 metų ("enhanced" versijų, kitaip pasakius, padailintų perleidimų kaip naujų žaidimų nevertinu). Iš "Dungeons and Dragons" tipo žaidimo tikimasi tikrai daug, bet labiausiai norėtųsi, kad "Baldur's Gate" išlaikytų savo šerdį ir nebūtų prigrūstas daugybės smulkių detalių, kurios dažnai pristatomos, kaip žanro inovacijos, o realybėje tik erzina žaidėjus ir yra praktiškai nereikalingos.