LEC – tai profesionalus „League of Legends“ turnyras, kurį Europoje organizuoja „Riot Games“ ir kuriame dešimt profesionalių komandų, sudarytų iš penkių žaidėjų, kaunasi dėl pergalės lygoje. Nuo pat savo pasirodymo 2009 m. šis turnyras išlieka nepaprastai populiarus. Viso turnyro metu LG bus ir tokių segmentų kaip „Replays“ ir „Match of the Week“ rėmėja.
Tikimasi, kad nauja dvejų metų partnerystė su LEC padės LG dar labiau išplėsti jau ir taip nemažą įtaką pasaulinėje elektroninio sporto arenoje. Tvirti „LG UltraGear“ prekės ženklo ryšiai su žaidėjų bendruomene buvo užmegzti per daugelį metų aktyviai dalyvaujant ir kuriant pažangiausius gaminius, atitinkančius žaidėjų poreikius. Dėl LG ekranų technologijų, kuriose pirmenybė teikiama žaibiškam atsako laikui, tikslioms spalvoms ir puikiam kontrastui, „LG UltraGear“ monitoriai su 4K skiriamąja geba ir „Nano IPS“ technologija, turinčia 1 ms „Gray-to-Gray“ (GTG) atsako laiką, visur tapo itin populiarūs žaidėjų tarpe.
„Džiaugiamės galėdami atlikti tokį svarbų vaidmenį vienose populiariausių pasaulyje elektroninio sporto varžybų, – sako „LG Electronics Business Solutions Company“ IT verslo padalinio vadovas Seo Young-jae. – Nekantriai laukiame, kada geriausi LEC žaidėjai išbandys mūsų monitorius, kad galėtume ir toliau kurti reikliausių žaidėjų poreikius atitinkančius gaminius.“
Gerbėjai iš viso pasaulio gali sekti įvykius, įskaitant rungtynių transliacijas bei naujausią tvarkaraščio informaciją, adresu lolesports.com. Taip pat sekti oficialią „Twitter“ paskyrą UltraGearGaming ir dalyvauti renginyje, kuriame bus galima laimėti prizų, o tarp jų ir „UltraGear“ gaminius.