Lietuvos futbolo federacijos prezidentas: „Esportas yra augantis verslas“

Lietuvos futbolo federacija (LFF) pastaruoju metu skiria daug dėmesio esporto plėtrai šalyje. Su LFF prezidentu Edgaru Stankevičiumi pasikalbėjome apie esporto potencialą Lietuvoje, galimybę varžytis tarptautinėje rinkoje bei buvusius ir ateities LFF esporto projektus.
Edgaras Stankevičius
Edgaras Stankevičius

Kas jums yra esportas?

Plati sąvoka. Iš teorinės pusės – žaidėjų varžymasis elektroninėje erdvėje. Tai vis labiau populiarėjanti sritis, verčianti vis daugiau apie ją domėtis. Asmeniškai tikiu esportu. Skiriu nemažai laiko, bandydamas susipažinti su pasaulinėmis tendencijomis, rinkos struktūra. Matau, kaip kolegos iš kitų futbolo asociacijų ar federacijų kreipia vis didesnį dėmesį į šią sritį.

Jau esate suorganizavę „Esporto A lygą“ – kokios buvo futbolo organizacijų reakcijos į projektą?

Organizacijoms projektas patiko. Žinoma, iš pradžių jis sukėlė nemažai klausimų – kokia bus lygos struktūra, kokios bus komercinės teisės, ar uždirbsime iš šio projekto. Tuomet mes aptarėme, kokią teigiamą įtaką šis projektas turės klubo įvaizdžio formavimui – klubų remėjų atvaizdavimas transliacijose suteikia papildomo svorio dėrybose su naujais potencialiais partneriais. Nebuvo išvengta ir dviprasmiškų projekto vertinimų – vieni klubai lygą vertino labiau pozityviai, kiti mažiau. Tai yra normalu, kadangi esportas mums dar yra nauja, nepatirta sritis. Visgi šis projektas buvo sėkmingai įgyvendintas – patys klubai ilgainiui labiau įsitraukė į turnyro komunikaciją, soc. tinkluose dalindamiesi savo atstovų pasiekimais. Ruošiamės naujam sezonui ir, manau, kad bus lengviau įtikinėti klubus aktyviau dalyvauti lygoje, kadangi dabar jie turėjo progą pamatyti šio projekto naudą.


Pilną interviu stebėkite čia:

VIDEO: LFF Prezidentas Kalba Apie Esportą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis