Lietuvos žaidimų kūrimo įmonės vadovas: „Mūsų universitetai – nuostabių talentų kalvės“

Kaune įsikūrusi žaidimų kūrimo kompanija „SneakyBox“ pastarąjį dešimtmetį vis sparčiau įsitvirtina pasauliniame žaidimų kūrėjų elite. Lietuvių įmonė prisidėjo prie tokių galingų projektų kaip „Lords of the Fallen“ ir „Star Trek: Resurgence“. Su „SneakyBox“ vadovu Liudu Ubarevičiumi kalbėjome, kaip jiems pavyko tapti pastebėtiems, kokios yra lietuvių galimybės žaidimų kūrimo rinkoje ir kokiais bruožais bei įgūdžiais pasižymi lietuviai.​​​​​​​
Liudas Ubarevičius
„SneakyBox“ vadovas Liudas Ubarevičius. „SneakyBox“ nuotrauka. / Login nuotr.

Kaip ir kuo šiuo metu gyvena Lietuvos žaidimų industrija? Kaip ir kuo šiandien gyvena „SneakyBox“?

Lietuvos žaidimų industrija patiria renesansą – ji auga kiekvienais metais. Šioje industrijoje Lietuvoje dirba 2.5-3 tūkst. žmonių bei 100 įvairaus dydžio kūrėjų – nuo dviejų iki šimto žmonių komandų. Mes kuriame daug žaidimų mobiliosioms platformoms, turime ir kūrėjų, orientuotų į konsoles, asmeninius kompiuterius.

Kokios yra Lietuvos žaidimų kūrėjų konkurencijos galimybes tarptautinėje rinkoje?

Viena vertus, reikėtų atsižvelgti į tai, kokį lūkestį mes keliame sau, kaip industrijai. Kita vertus, reikėtų kalbėti apie mūsų talentus. Aš neabejoju, kad mūsų talentai nesiskiria nuo jokių kitų šalių žmonių. Turime puikius techninius universitetus, kurie paruošia tiek inžinierius, tiek žaidimo dizainerius. Talentų prasme mes kartais netgi pralenkiam užsienį.


Pilną interviu stebėkite čia:

VIDEO: Lietuvos žaidimų kūrimo įmonės vadovas: „Mūsų universitetai – nuostabių talentų kalvės“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis