Per 10 dienų nuo pasirodymo „Call of Duty: Modern Warfare 2“ tapo daugiausiai parduodamu žaidimu frančizės istorijoje, kai per pirmąsias tris dienas pasiekė 800 mln. JAV dolerių ir perkopė 1 mlrd. Jav dolerių ribą. Ankstesniam geriausiai parduodamam žaidimui „Black Ops II“ prireikė 15 dienų, kad pasiektų tokią ribą.
„Activision Blizzard“ pasidalino džiunginančia statistika: per šį laikotarpį žmonės „Modern Warfare 2“ žaidė daugiau nei 200 milijonų valandų ir daugiau nei 1 milijardą varžybų asmeniniuose kompiuteriuose ir konsolėse. Įmonė taip pat teigia, kad šis žaidimas yra daugiausiai uždirbantis visos pramogų industrijos atidarymas 2022 m.
Kai „Microsoft“ įsigijo „Activision Blizzard“, „Modern Warfare 2“ yra pirmas kartas, kai „COD“ pasirodė „Steam“ platformoje po „Call of Duty: WWII“ 2017 m., o tai turėjo padėti parduoti žaidimą asmeninių kompiuterių vartotojams. „Modern Warfare 2“ yra vienintelis 2022 m. išleistas žaidimas, kuris pateko tarp 10 populiariausių „Steam“ žaidimų ir šiandien užima šeštą vietą pagal populiarumą.
Komentuodama šio žaidimo sėkmę, „Call of Duty“ vadybininkė Johanna Faries, teigė: „Neįtikėtinas impulsas, skatinantis šio žaidimo populiarumą, yra tiesioginis „Call of Duty“ bendruomenės energijos ir aistros atspindys. Esame motyvuoti vėl pristatyti geriausią produktą geriausiai žaidėjų bendruomenei pasaulyje.“
„Modern Warfare II“ kūrimui vadovavo „Infinity Ward“, padedamas įvairių „Activision Blizzard“ vidinių žaidimo studijų.