Ši žinia tikriausiai nustebino ir pačią „Microsoft“ įmonę, kadangi tiek daugelyje fizinių, tiek ir virtualių pardavimų vietų „X BOX Series S“ buvo tiesiog išparduota. Tačiau negalima ir paneigti, kad toks rezultatas – strateginio mąstymo ir planavimo rezultatas.
Vadovaujantis „Business Insider“ duomeninis „Adobe Digital Economy Index“, kuris sudaromas iš per 1000 skirtingų pardavimo taškų ir kanalų surenkama informacija („Adobe“ sako išanalizavę per trilijardą užklausų), teigiama, kad labiausiai pirkta, ieškota ir trokštama konsolė buvo mažutė ir sąlyginai paprasta „X BOX Series S“.
Visų pirma, „X BOX Series S“ pardavimo kanalai stipriai prasiplėtė ir vienas didysis žaidėjas ir turėjo didžiausią įtaką pardavimams – tai „Amazon“. Taip pat prisidėjo ir tokie didžiuliai prekybos tinklai kaip „Best Buy“ ir „Game Stop“.
Nors tai gali ir atrodyti keista, tačiau yra kelios esminės priežastys, nulėmusios tokį rezultatą. Visų pirma – kaina. Štai ir „Topo centre“ randama „X BOX Series S“ kainuoja tik 329 eurus, kai tuo tarpu „Playstation 5“ kaina yra daugiau nei dvigubai didesnė ir svyruoja nuo maždaug 770 iki beveik 1000 eurų. Taigi, „X BOX Series S“ lengvai laimi, kai kalba eina apie pinigus.
Kitas svarbus momentas – „Sony“ niekaip nespėja patenkinti savo naujosios konsolė poreikio ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio mastu, dėl ko rinkoje susidarė tam tikras vakumas. „Microsoft“, strategiškai padariusi savą konsolę labiau prieinama ir dar pigesne lengvai šią tuščią vietą užpildė.