Naujasis „Ubisoft“ kūrinys „Hyper Scape“ – gaivaus vėjo gurkšnis „Battle Royale“ žanre?

Praeitą savaitę „Ubisoft“ pristatė naują „Battle Royale“ žanro pirmo asmens šaudyklę „Hyper Scape“. Tai – itin greitos dinamikos žaidimas, kurį sudaro daug „Assassin’s Creed“ primenančių triukų, didelis žemėlapis ir krūva kitų įdomybių, padedančių išsiskirti iš eilės kitų šio žanro konkurentų.
„Hyper Scape“
„Hyper Scape“ / „Twitter“ nuotr.

Nors „Hyper Scape“ bus skirtas ir „Xbox“ bei „PlayStation“ konsolėms, kol kas jį išbandyti gali tik PC žaidėjai.

„Hyper Scape“ veiksmas vyksta futuristiškame „Neo Arcadia“ mieste, į kurį žaidėjai patenka savotišku kosminiu laivu. Tuomet septyniuose miesto rajonuose užverda karas, turintis „katės ir pelės“ žaidimo prieskonių – žaidėjai šokinėja stogais, teleportuojasi ir su ginklu rankose gaudo varžovus.

Skirtingai nei kituose „Battle Royale“ žaidimuose, čia viskas vyksta žymiai greičiau, be to, jeigu žaidėjas yra nukaunamas, jis tampa vaiduokliu ir savo komandos draugus gali įspėti apie varžovų pozicijas, pažymėti ginklų ir specialių pastiprinimų lokacijas žemėlapyje.

Komandos draugui nukovus varžovą, atsiras „Atgaivinimo taškas“, kuriame bus galima prikelti kritusį partnerį. „Ubisoft“ tikisi, kad šie režimai padės sumažinti tą nusivylimą, kurį žaidėjai jaučia, kai yra nušaunami kituose „Battle Royale“ žaidimuose, kaip antai „Call of Duty: Warzone“ ir PUBG.

„Hyper Scape“ turės ir daugiau išskirtiniumų. Pavyzdžiui, jei žaidėjas žemėlapyje ras jo jau turimą ginklą, šiam galės atlikti patobulinimus.

Pristatyme „Ubisoft“ taip pat patvirtino, jog pačio žaidimo metu keisis režimai, tarkim, į pakeistos gravitacijos ar neišsenkančios amunicijos. Tai turėtų dar labiau pagyvinti žaidimą, nes žaidėjai turės žaibiškai prisitaikyti prie besikeičiančios dinamikos. Daugelis „realistiškų“ „Battle Royale“ žaidimų su tuo eksperimentuoti negali, tačiau faktas, kad veiksmas vyksta virtualiame pasaulyje, „Hyper Scape“ atriša rankas.

VIDEO: *New FIRST LOOK at Hyper Scape + Gameplay!! (Hyper Scape)

„Hyper Scape“ laimėti galima dviem būdais: 1) nukauti visus varžovus; 2) žemėlapyje likus tik keliems žaidėjams, pagriebti karūną ir ją išsaugoti 45 sekundes.

„Hyper Scape“ yra labai daug judėjimo ir šokinėjimo, tad sprukti nuo varžovų yra pakankamai lengva. Čia galima laipioti nelygumais, šokinėti ant stogų ir pasileisti į orą nuo gravitacinių tramplinų.

Kaip ir „Apex Legends“ žaidime, „Hyper Scape“ veikėjai turi unikalias istorijas. Nors kol kas jie vieni iš kitų nelabai kuo išsiskiria, „Ubisoft“ pažadėjo, kad galutinėje žaidimo versijoje pasirodys ir daug unikalių gebėjimų.

„Twitter“ nuotr./„Hyper Scape“
„Twitter“ nuotr./„Hyper Scape“

Kiekviename „Hyper Scape“ sezone bus 30 nemokamų „Battle Pass“ lygių. Mokamoje versijoje šis skaičius turėtų pasiekti 100-ą. Kūrėjų teigimu, jame bus galima rasti tik įvairius kosmetinius ir panašius patobulinimus, pavyzdžiui, ginklų, žaidėjų dizainus, tačiau nebus nieko, kas galėtų suteikti nesąžiningą pranašumą prieš kitus.

Nors pastaraisiais metais pasirodė krūva „Battle Royale“ žanro žaidimų, kitaip nei „Warzone“ ar PUBG, „Hyper Scape“ siūlo labai greitą ir išskirtinę dinamiką. „Ubisoft“ pažadą sukurti „visiškai kitokį „Battle Royale“ žaidimą“ ištesėjo. Telieka žiūrėti, kaip jam seksis konkuruoti su kitais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų